Å nei:( var ikkje sånn d skulle bli.. Litt ekkel!!!

nemoen

Glad i forumet
I dag våknet jeg med svak mens murringer og tenkte jaja det går vel over, vi tuslet en tur ut i det fine været med guttungen og niesa mi på 9 år.. Jeg sto på huk og skulle ta bilder av småtten da jeg kjente at noe som absolutt ikkje var blod var i ferd med å komme ut:( reiste meg brått så på samo å sa bare, den er borte... Han svarte er du sikker? Ja jeg er ganske sikker på at den ligger i binde:( og det stemte, da jeg kom hjem lå morkake, fosterposen og lille spira der i en klump kunne skille hva som var hva bare med et blikk, det var så sårt, ringte til sykehuset å fikk komme straks å sjekke, der var det helt tomt i livmoren:( noe jeg jo viste på forhånd, men håpte på en måte det skulle være en til...:( så da har jeg altså mistet for første gang... Beklager detaljene :( er ikkje gravid lenger... Di ordene gjør vondt:(
 

emoticon

Uff, så trist! :( :(

Mange klemmer til deg.

 
Så trist!!! sender deg mange klemmer
 
så trist :( sender mange klemmer til deg og dine!
 
Så forferdelig vondt å høre at det ikke gikk bra denne gangen og at du måtte oppleve det. Håper du har gode mennesker rundt deg nå. Stor klem fra meg!
 
Åh vennen min.... Jeg er så lei meg.... :( :( :( Det var ikke slik det skulle gå :( :( :( :(
Hvis det er noe jeg kan gjøre, så må du ikke være redd for å si ifra!! :(
 
Tusen takk for støtten jenter, dette var ikkje kjekt nei, men det er altid en grunn for det... Jeg har det litt bedre nå vis du ser bort i fra smertene i magen :) men de kan sjules av smertestillende, di i hjerte trenger nok litt tid men har mange gode venner og familie rundt meg som viste om det, og her inne da :) så det går nok bra å vi ska prøve igjen så fort disse blødningene har gitt seg, å håper på bedre lykke da... Er utrolig godt å kunne snakke me dere her inne om det :) mannen syns og d er trist men han forstår d liksom ikkje helt likevel...:( men det blir bedre..
 
ånei, huff, så utrolig trist.. må være helt forferdelig vondt å se det når det kommer ut.. håper du har gode mennesker rundt deg.. sender mange klemmer <3
 
Uff da :( Det var leit!!
 
Å! dette var utrolig trist å lese...
var jo ikkje dette som skulle skje!

Vi er no her vertfall... på andre siden av dataskjermer rundt om i landet og heier på deg!
off... har skikkelig vondt av deg no!

*lang varm klem fra meg*
 
Så kjempetrist :,( sende dej tonnevis med klemma.
 
off det var trist å lese  

Sender deg mange tanker og klemmer <3
 


Majanne skrev:
så trist :( sender mange klemmer til deg og dine!


 
Huff, så utrolig leit å høre emoticon
Har du hatt det på følelsen? leste akkurat den andre tråden før jeg måtte forte meg inn på denne.. virket som du kanskje hadde det litt på følelsen at dette kom til å skje :-/

Tenker masse på deg og håper at smertene går over snart.. Også skal jeg komme med en glad nyhet til deg om det hjelper.. Som regel etter du har hatt en SA så sitter spiren veldig fort igjen :)(her gikk det 1 mens imellom) så vi er her å heier på deg :) 
 
Jeg hadde en dårlig følelse veldig tidlig ja:( så d har nok vert lettere enn d kunne blitt, for å si d sånn, er helt klar til å bli gravid igjen å fikk klar beskjed på sykehuset om at d va trykt å prøve igjen alt før mensen kommer, fordi alt var kommet ut:) å da er sjansen størst for å bli gravid igjen å da er d minst sjans for at noe skjer:) vil så gjerne at blødningen ska slutte med en gang så jeg kan bli gravid igjen:)
 
Trist å høre at du mistet den lille spiren. Håper at det sitter fort igjen og eg heier på deg

Gi beskjed om du treng å snakke, me er her for deg veit du emoticon
 
Back
Topp