Å-nei, skrekk-merker!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Ikke nok med at en kan bli kvalm, tung og trett - mange gravide opplever også at huden strekkes så mye at det oppstår strekkmerker. Finnes det noen egentlig noen kur mot disse? Og hva kan gjøres om de allerede har dukket opp?

Les hele artikkelen her

Ikke skal man ha rynker å se at man faktisk begynner å bli voksen, og man skal heller ikke ha strekkmerker og man skal hvertfall ha ett lag sparkel på seg...
Nei vet du hva... Gi meg rynker og strekkmerker og null sminke sånn at det ser ut som jeg har levd! Dessuten er det ikke strekkmerker, det er tigerstriper, og de bærer jeg med stolthet.

Ikke skal man ha rynker å se at man faktisk begynner å bli voksen, og man skal heller ikke ha strekkmerker og man skal hvertfall ha ett lag sparkel på seg...
Nei vet du hva... Gi meg rynker og strekkmerker og null sminke sånn at det ser ut som jeg har levd! Dessuten er det ikke strekkmerker, det er tigerstriper, og de bærer jeg med stolthet.

Bra skrevet :D

Strekk-merker har jeg hatt siden 15 års alderen, man kan virkelig ikke la det være verdens undergang :p kroppen vår skal vi ha respekt for hva den klarer, ikke sutre for hvordan den blir seende ut underveis. Ta vare på kroppen, tenk at du skal ha den i mange år. Å vær Takknemmelig for at man får være frisk og rask. Ting kunne vært så mye verre enn en klase med strekkmerker ;)

Tar de imot om de kommer :-) Har ikke fått noen enda, men det gjenstår en veldig vekstetappe nå. Kommer de, skal jeg bære de med stolthet, det vitner jo bare om at min kropp har bært fram ett lite mirakel ❤

Har så mange i fra før at et par stk til ikke gjør stort for min del.

Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg er så stolt over merkene mine :love017 Før jeg ble gravid var det flere som nevte tigerstripene sine, og jeg tenkte at det er bare noe de sier for å late som at akt er greit, men nei :Heartred Jeg elsker dem!

Fikk en god del forrige svangerskap og det begynte å komme nye allerede før graviditetstesten ble tatt denne gangen. Gjør meg ingenting. Er ingenting å være flau over :)

Jeg ble litt lei neg sist gang da magen var en av de delene av meg jeg likte best, men, man blir vant med dem og bryr meg ikke stort om dem mer, men blir spennende å se om jeg får.meg et nytt sett nå.;)

har fått de ved å være gravid og bære frem et barn, så de har jeg absolutt ingenting i mot. Kommer det dette svangerskapet også er det helt OK :)

Back
Topp