Å nei...... :/ oppdatert...

Jente10spire14

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Var på do nå og det var det blod :( ikke mye, men rosa sammen med utflod... Typisk nå som det er helg... Åh, er så redd for å miste :( >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> vært på legevakta og de tok innvendig ul... De kunne ikke se noe foster der, bare fosteranlegg og plommesekken.. så har antagelig hatt en MA :( de tok en blodprøve for å måle hcg, og skal tilbake på mandag for å er om den har økt.. Men tviler på det, siden jeg vet sånn ca når jeg ble gravid, og de kunne ikke se noe foster... Så da ser ut til at jeg må forlate dere :(

Uffda... Kjenner følelsen!! Helt sikkert ikkeno farlig når det er så lite :-)

huff!! håper det ga seg. tror nok ikke det er noe å bekymre seg over om det bare er litt rosa som kommer!
klem :)

Jeg blør fortsatt. er ikke store mengder, men nok til at jeg blir bekymra.. Huff, hadde håpet jeg skulle slippe dette..

Uffda.. Kanskje du kan kontakte føden??

Ringte legevakta nå, og hu sa at jeg skulle prøve å slappe av og ta det helt med ro og se om det gav seg.. Så skulle jeg ringe opp igjen om jeg begynte å få smerter og det begynte å blø mer.. Huff, blir jo helt nervevrak av å bare vente...

Vet ikke om det hjelper... men jeg har dette støtt, og hadde det med min forrige også! 
Kommer nesten alltid etter at jeg har hatt sex, men ellers også :)
Håper det går bra, lykke til!

Er en bekymra, så er en bekymra, mn det er mest sannsynlig helt ufarlig! Som nevnt over; veldig vanlig spes etter sex! Slimhinnene er veldig skjøre nå.

Det er ikke mye blod som kommer, og ikke helt rødt ferskt, så krysser fingrene for at det er helt ufarlig. Men er vanskelig å ikke bli bekymra for det, Hehe.. Men kommer til å ringe der jeg skal ha ul på mandag, og spørre om jeg kan få bytta timen til denne uka her.. Så slipper jeg å gå å lure og være bekymra..

Du kan ikke ringe føden og høre om de kan undersøke deg i dag, da?

Har fått time på legevakta nå klokka halv fire.. Så da får vi se om de henviser til ul nå idag, eller om jeg må vente.. Håper jeg får ul nå idag..

Lykke til!! Det er sikkert helt ufarlig. Skal krysse fingrene for deg!!

Masse lykke til!! Hold oss oppdatert!!

Lykke til! Oppdater oss når du er hjemme igjen da!

uff.. nå ble jeg fryktelig lei meg på dine vegne :( men er du helt sikkert på at du vet når du ble gravid? Jeg var på UL da jeg trodde jeg skulle være over 8 uker på vei.. Dem så ikke fostersekk eller noenting. Måtte også tilbake etter ett par dager å ta ny blodprøve,og den hadde stigi. Etter 1 uke til så dem en tom fostersekk, og etter fler blodprøver og enda en ul etter 2 uker kunne dem se liv. Ble satt 4 uker tilbake, så jeg var da egentli bare 4 uker på første UL!! :/ Snakk om merkelig syklus..

Krysser fingrene for at det går bra på mandag!! Men vet alt om at ventetiden er fryktelig tung :(  Men ikke gi opp håpet enda ! Det kan allikevel gå bra.. :)

Ånei... Nå ble jeg lei meg!! Håper det går bra med deg... Selvom dette er veldig trist!!

Åneiii :'( Så utrolig leit!

Ja jeg tror hvertfall jeg er sikker, men kan jo være at det har tatt lang tid før egget festa seg.. Men jeg er ganske sikker på at dette har gått galt dessverre :( men ett lite håp om stigning i hcg kan jeg jo ha.. Tusen takk for gode ord dere <3 skal holde meg her til alt er 100%, noe jeg antageligvis finner ut på mandag..>

Huff, så utrolig trist :/ Krysser alt jeg har for at det hcg nivået stiger til mandag!
Sender deg mange klemmer..

Back
Topp