Å, nei!!! Ikke meg også :-(

Erina

Forelsket i forumet
Har begynt å blø. Veldig mye. Forferdelig lei meg, for er ganske sikker på at dette er en abort:-( Har vært mye mindre kvalm i det siste også. Drar på privat UL nå for å sjekke. Må vite, klarer ikke bare vente å se, selv om det evnt er ingenting man kan gjøre. Kryss fingrene for at det er falsk alarm!!!

Nei nå er det ALT FOR MANGE som mister her :O:O ! Håper og krysser alt jeg har for at det er falsk alarm! Lykke tiL!

Neeei!!! Nå må noen få stoppet denne blodstrømmen hos oktober jentene! Krysser fingrene for at det bare er falsk alarm!

huff og huff... håper så indelig for dere at det er falsk allarm...

Krysser også fingrene, håper alt går bra.

Hvordan gikk det ??

Nei å nei!!! Håper virkelig det går bra med deg! sender deg en god klem og krysser fingrene for at dette går bra!!

Herlighet... Hva slags virus er det som går her inne egentlig? Huff! Håper alt er bra! <3

Det ble kortvarig babylykke denne gang. :-(((( Vært på UL og konstantert at det ikke har vært liv på ca tre uker. Skal til sykehus i morgen slik at kroppen får hjelp til å ordne opp i dette som den ikke har skjønt. Er forferdelig lei meg nå, men skal komme over dette fort. Livet går opp og ned, i dag er vi nede. Lykke til alle dere andre!

Åh, sender deg en stooor klem!! <3 Lykke til videre :)

Å nei.. Så trist :( Sender deg en klem, og ønsker deg lykke til neste gang!

Back
Topp