Å nei!! *dokost*

Sinique

Elsker forumet
Vanligvis er døra til badet stengt, men idag hadde småen altså kommet seg helt inn, og fant han oppå dokasten med DET gliset! Hva har ikke han fått i seg av naaaasty bakterier og dritt nå da?! [:'(][&:][:'(][&:][:'(][&:][:'(]

Har prøvd å vaske han utpå så godt jeg kan, hender, ansikt og slikt. Men litt vanskelig å gjøre noe med det han har fått i seg. Hvordan kan han reagere tror dere? Kan han bli sjuk av det? Uff, blir heeeelt kvalm av å tenke på at han har suttet på den altså *puke*

Kan garantere at hele dokostet er kastet. Skal skaffe en ny som får en helt annen plassering gitt!

Ahh nei ufff, ble en smule kvalm selv her nå jeg, men disse små tåler jo en del, men de bakteriene der er jo ganske..ja..heavy...jeg regner med du merker det om han blir dårlig i magen eller noe? Kan jo se det ann, evt ringe legevakten eller noe....men vil vel tro det skal gå fint. Håper i alle fall på det, du får sette den HØYT neste gang:)

Ja uff. Ble helt dårlig da jeg så han der. Var bare å la på plass noen brettet klær og vips! Han begynte å sutre veldig og ville ikke være alene, så vi endte i senga med puppen ute og en som til slutt sovnet. Håper han føler seg bedre etterpå.

Så til alle dere andre - legg dokosten til en TRYGG plass!

hehe.. dokosten vår har laaaang beholder med lokk på toppen, så tror det skal gå bra.. må litt til å få den ut først og sånn..

Nå er jeg litt glad for at jeg kjøpte den dyre dokosten, når du nevner den historien.. hehe.. Eller dyr og dyr, men den kosta vel 200.. sammenligna med de til 50kr på rema så er det jo litt..

uff, nå vrengte magen min seg gitt. håper det går bra med han[:)]

uff da[:'(] her er det høy kant opp til badet..så håper jeg slipper akkurat den..
men du får bare se ann formen på han da vettu..det skal nok bakterier før han blir dårlig skal du se..

Back
Topp