Å nei, brun utflod

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
I stad når jeg var på do var det kommet brun utflod. Tørket også brun utflod meg lys rosa blodspor. Nå er jeg redd!! :(

Det var ikke slik sist jeg mistet. Da bare begynte jeg å blø, men det var tidligere. 5+ noe, kan det ha noe å si?

Man kan jo blø litt mens man er gravid, om det ikke øker eller vedvarer ville jeg tatt det helt med ro :) Lykke til

Håper det viser seg å være uskyldig :) blødninger er jo vanlig under svangerskap, men uff så skummelt det kan være :confused:

Jeg fikk også brunt i trusen i går. Er brunt når jeg tørket meg litt innover også. Alle sier det er ufarlig så lenge det ikke er mengder med blod og smerter. Vi får bare smøre oss med tålmodighet og håp <3

Har ingen smerter så jeg håper det stemmer det du skriver. Løper på do i eningen og sjekker :S

Det høres veldig uskyldig ut, men skjønner du blir redd!! Krysser fingre og tær og håper det går bra <3

Det trenger ikke bety noe, men skjønner det er ekkelt :nailbiting::nailbiting: Håper det går over fort!

Krysser fingrene for deg [emoji173]️
Dette går nok bra. Man har jo ekstra mye blod der nede når man er gravid. Så det er ikke alltid at det skal så mye til før man blør litt. Du vet sikkert alt dette fra før... Men minner deg på det :) det er uansett ikke noe gøy med blod når man er gravid. Så sender deg en klem

Krysser fingrene for deg [emoji173]️
Dette går nok bra. Man har jo ekstra mye blod der nede når man er gravid. Så det er ikke alltid at det skal så mye til før man blør litt. Du vet sikkert alt dette fra før... Men minner deg på det :) det er uansett ikke noe gøy med blod når man er gravid. Så sender deg en klem

Ja, jeg vet jo egentlig det, men så innmari panikk som jeg fikk i ettermiddag skal du lete lenge etter! Tørker enda brunt :/ håper virkelig det går over snart!

Brunt er vell bedre enn friskt rødt? Dette går bra Hilla!! :)

Hadde tre dager med brunt utflod mellom uke 5-6 :) foreløpig gått fint så det er sikkert helt uskyldig :)

Brunt er vell bedre enn friskt rødt? Dette går bra Hilla!! :)

Jo, det har du sikkert rett i, men har lest at hos flere starter det med brunt før det går over til rødt.
Egentlig er det litt farlig med slike forum, man blir litt paranoid :S

Back
Topp