Å nei! Blod..

HeltTexas

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Nok en tråd om blod altså. Nå er det min tur. Litt rosa i truseinnlegget og små blodspor på papiret. Ikke så mye som da jeg hadde en blødning i uke 5/6, men likevel angst. Var fra slimhinnene den gangen, og jeg må bare håpe at det er det nå også. Har hatt sex i dag, så håpet er at det kommer av det. Får bare håpe det ikke tar seg opp!:(

Regner med at det kommer fra samleie, ja! Krysser fingre ❤️

Det er helt sikkert sex’en :Heartred Men vanskelig ikke å bekymre seg så klart :(

Huff! Blod er så skummelt, har selv blødd den siste uken. Krysser fingrene for at det bare er fra samleie, det virker jo logisk, og særlig siden du har blødd fra slimhinnene tidligere ❤️❤️❤️

Satser på det er sexen som gjør det!! Står jo over alt at det er veldig vanlig.:happy: Forstår det slik at du har en litt trasig historie bak deg når det gjelder SA, men jeg har altså tenkt at «denne gangen vil det faktisk gå bra med HeltTexas!:D»

Hoff, håper det bare er en uskyldig blødning. Har fått akkurat samme selv i dag, rosa på papiret og ingen årsak som jeg klarer å tenke meg til at det er:(

La oss håpe det er noe uskyldig ja :Heartred husk mange her har hatt blødning men så viste det seg at alt var OK :) Vi damer er brødene vesen hehe

Skjønner bekymringen, men krysser fingrene for at det skyldes sengekosen.

Huff! Blod er så skummelt, har selv blødd den siste uken. Krysser fingrene for at det bare er fra samleie, det virker jo logisk, og særlig siden du har blødd fra slimhinnene tidligere ❤️❤️❤️

Synes det er fryktelig mange som har blødd i denne termingruppa. Håper det er like uskyldig for deg som for flere andre!

Satser på det er sexen som gjør det!! Står jo over alt at det er veldig vanlig.:happy: Forstår det slik at du har en litt trasig historie bak deg når det gjelder SA, men jeg har altså tenkt at «denne gangen vil det faktisk gå bra med HeltTexas!:D»

Å, jeg håper du er synsk!:Heartred

Dere er så gode! Godt å kunne dele her når ingen andre vet. Jeg vet jo godt at dette sannsynligvis kommer fra sengekosen, sa det til og med til gubben på forhånd.:laughing002 Men så kommer panikken likevel når det dukker opp. Hjelper ikke med smerter i livmora også (som også kom etter kosen).
To ting er i alle fall sikkert: det blir sølibat i uoverskuelig fremtid og ny ultralyd!:whacky011

Synes det er fryktelig mange som har blødd i denne termingruppa. Håper det er like uskyldig for deg som for flere andre!

Det ser ut til å gå bra enn så lenge. Det er et hematom som det blør fra. Krysser fingre for at det går bra med oss alle videre nå ❤️

Åå, det er så ekkelt å se blod! Uansett hvor logisk det enn kan være. Krysser fingrene for at det roer seg - det høres jo veldig ut som det er uskyldig ❤️ Vi lever i sølibat frem til uke 12. Orker ikke en eventuell bekymring pga blod etter sex :P

Åå, det er så ekkelt å se blod! Uansett hvor logisk det enn kan være. Krysser fingrene for at det roer seg - det høres jo veldig ut som det er uskyldig ❤️ Vi lever i sølibat frem til uke 12. Orker ikke en eventuell bekymring pga blod etter sex :p

Var planen her også..:laughing002 Jeg visste jo at dette kom til å skje! Var første og siste gang under graviditeten!:laughing005

Var planen her også..:laughing002 Jeg visste jo at dette kom til å skje! Var første og siste gang under graviditeten!:laughing005
Lettere sagt enn gjort når lysten kommer snikende.. :knegg: Merker jeg er glad jeg nærmer meg 12 uker nå. Blir smått gæren :P

Er så fryktelig å se blod. Håper det er uskyldig både hos deg og meg!
Ja, krysser fingrene og håper på det beste for oss begge:happy: var på ultralyd (utvendig) i dag å så et bankende hjerte, og i ettermiddag kom det blod på papiret :(

Pga hyppige blødninger selv har jeg lest meg opp og ned og funnet ut at 1/3 har blødninger i svangerskapet som er helt normalt, hvis de er uten smerter og relativt små er det ikke noe å bekymre seg over :-D anbefaler deg å høre på poscasten til babyverden uke 8, det er veldig beroligende om blødninger:Heartpink

Back
Topp