Å nei Blødning kom i går

Mor til Bitteliten

Andre møte med forumet
Jeg er så redd ! Er det over ! Blir det ikke noe baby .. hvordan kunne det skje nå ?
Lei meg og så skuffa.
Har tatt runden for privat ultralyd i dag men fylt overralt ! Fikk time i morra 14.30 . Utholdlig å måtte vente så lenge ! Ikke fått smerter og blødningen har stoppet men alikevel så redd for at livet med lille mirakel i magen er over !

Sender deg gode tanker :Heartbigred

Jeg er så redd ! Er det over ! Blir det ikke noe baby .. hvordan kunne det skje nå ?
Lei meg og så skuffa.
Har tatt runden for privat ultralyd i dag men fylt overralt ! Fikk time i morra 14.30 . Utholdlig å måtte vente så lenge ! Ikke fått smerter og blødningen har stoppet men alikevel så redd for at livet med lille mirakel i magen er over !
Sniker! Jeg blødde i uke 5,6, og 9! Ganske så mye friskt blod også.. 31+0 idag, så kan gå veldig fint å blø også ♥️

Håper det er uskyldig! Dei to gangene eg har blødd og mista, har det komt smerter med blødningen, og den har ikkje stoppa som hos deg. Dei seier det er eit Gost tegn at du ikkje har smerter i tillegg. Så eg tenker at det kan gå heilt fint:happy::Heartred Klem til deg:Heartred

Husk at blødning ofte er helt ufarlig ❤ Lykke til i morgen!

Håper det fikk fint

Back
Topp