Å nei å nei

Prøverpåny2016:)

Elsker forumet
Andre så sliter med svimmelhet ? Urk er så svimmel at eg driver på å svime av i ett sett. Passer fryktelig dårlig når eg mååå jobbe . Tips å råd mottas med takk

Hvor langt er du på vei? Jeg er 6+5 og er sinnsykt svimmel. Det presser på i hodet og flimrer i øynene. Har sjekka blodet og alle verdier er fine (vitaminer, jern mm) Har du sjekket dine verdier?

gjør det innimellom... spesielt når jeg står og skal lage mat.... :(

Svimler veldig hvis jeg reiser meg opp fort... Skikkelig ubehagelig :/

Det er også normalt å være svimmel de første ukene i et sv.skap uten at det er jern-/vitaminmangel. Jeg har vært det alle fire gangene nå, de forrige har det gitt seg rundt uke 10-11 så håper det denne gangen også.
Men for sikkerhets skyld bør man sjekke, oppfordrer ingen til å stille egne diagnoser.

Det er også normalt å være svimmel de første ukene i et sv.skap uten at det er jern-/vitaminmangel. Jeg har vært det alle fire gangene nå, de forrige har det gitt seg rundt uke 10-11 så håper det denne gangen også.
Men for sikkerhets skyld bør man sjekke, oppfordrer ingen til å stille egne diagnoser.
Da er det håp Satser på at svimmelheten forsvinner. I mellomtiden får jeg glede seg over de "symptomene" som sier at jeg er gravid

Siter med det samme! Sjekket BT de to siste dagene på jobb å det var på 89/58 !! å Da er det ikke så rart jeg i alle fall er svimmel. Men har lest flere steder at det er helt normal.. å ikke farlig. Bare ubehagelig når det stårpå.

Back
Topp