Å neeeiiii *oppdatert*2*

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Jeg sa for en stund siden at jeg skulle bli tante...

Søstera mi er nå 11 uker og 6 dager på vei... men har begynt å blø[:(][:(]

Hun er på vei til legevakten , håper virkelig det er falsk alarm[:(][:(][:(]
[hr]Hun var hos legen i dag.. di fant verken baby eller hjerte , så hun skal til spesialist kl 15[:(][:(]

[hr]
Da var det avgjort... den lille er det ikke liv i

Var jo ikke slik det skulle gå

Å nei =( Det kan jo være en uskyldig blødning, krysser fingrene for at det er det [:)]

ORIGINAL: *Høna*

Å nei =( Det kan jo være en uskyldig blødning, krysser fingrene for at det er det [:)]

Ja håper virkelig det[:o][:(]

Krysser fingrene!

Huff da.. krysser fingrene for at det bare en falsk alarm ja! Huff.. du må gi oss beskjed da! *Krysser*

Jeg begynte å blø da jeg var 13 uker, men det var ingenting galt [:)]

ORIGINAL: Kraaka

Huff da.. krysser fingrene for at det bare en falsk alarm ja! Huff.. du må gi oss beskjed da! *Krysser*

Uff! krysse fingre for at det er falsk alarm! 

hun fikk beskjed av legevakten om å gå hjem og legge seg og ta kontakt med fastlegen i morgen[:o]

Da får jeg ikke vite mer før i morgen[:o]

Men jeg håper alt er bra med babyen altså[:(]

Det går nok bra, jeg blødde hver mnd, og det gikk jo kjempe fint [:)]

Nei å neei!! [:(]
Men jeg hadde mange blødninger i svangerskapet jeg, da..
Gikk jo fint..
Krysser fingrene for at det er falsk alarm! <3

Takk for god støtte.. hadde ikke trodd at det skulle gå så inn på meg , men det gjor det gitt... hadde vent meg til tanken på å bli tante og gleder meg enormt.... så håper virkelig at det er falsk alarm ja

ORIGINAL: Moradi

Jeg begynte å blø da jeg var 13 uker, men det var ingenting galt [:)]

Samme her.
Og jeg blødde i uke 5, 6, 8 og 11 også [:)]

Back
Topp