Å neeeei...

Diddij

Forumet er livet
Jeg har vært nesespayavhengig i maaange år...og i desember fikk jeg konstatert kronisk bihulebetennelse med spreding til pannelappen.
Fikk beskjed om at jeg må opereres, men dette kan ikke gjøres før i okt, pga svangerskapet.
Så greia er at jeg MÅ bruke nesespray for å holde kanalene såpass åpne at det ikke sprer seg videre oppover, og i værste fall til hjernehinnebetennelse...Men jeg er fri for nesespray..og sååå tett[&o]

Har de sånt på statoil eller esso tro??

huff det hørtes ikke no særlig ut..! men tror de selger det på bensinstasjoner ja, de selger jo paracet der hvertfall..!
[:)]

ORIGINAL: Vugge

Har du forresten prøvd sånn nesehorn med saltvannsoppløsning?..
Michael venter på samme operasjon, og han har hatt veldig bra effekt av det når det er som verst..
Uansett.. Go bedring!! Ikke no godt det der..[8|][&:][:)]

Nei ikke testa det, men ble anbefalt dte av en farmasøyt. Kanskje jeg skal teste det[;)]

Tusen takk for svar jenter, tror jeg må ut en tur strax...

ORIGINAL: Diddij

Har du forresten prøvd sånn nesehorn med saltvannsoppløsning?..
Michael venter på samme operasjon, og han har hatt veldig bra effekt av det når det er som verst..
Uansett.. Go bedring!! Ikke no godt det der..[8|][&:][:)]

Nei ikke testa det, men ble anbefalt dte av en farmasøyt. Kanskje jeg skal teste det[;)]

Tusen takk for svar jenter, tror jeg må ut en tur strax...

Da burde du absolutt prøve :)
Litt ekkel følelse første gangen, men bedre enn å drive med den nesesprayen... Det er jo ikke bra i lengden... Kan jo hende det er der opprinnelsen til betennelsen ligger hvis du har holdt på med den i årevis.. [8|]

Ja ikke sant[&:]
Huff, men er tungt når man er blitt avhengig...

Skal teste dette hornet[;)]

Back
Topp