Å miste!

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Første gang jeg var gravid fant vi ut i uke 9 at det ikke hadde vært liv siden uke 7! Kort tid etter abort og det hele ble vi gravide igjen, og vi fikk en frisk og fantastisk liten pike! Jeg er nå 4+1 og er så redd for at jeg skal miste igjen! Fordi jeg mistet før vesla, tenker jeg at jeg gjør det nå også! Klarer ikke slutte å tenke på det! Prøver iherdig å glede meg over spire, men det er vanskelig!!

Så trist å lese :( jeg mistet i slutten av februar 6+4. Det var veldig moro å teste positivt nå men det er litt blanda følelser- hvor lenge vil spira sitte nå..? Så min milepæl er først å passere 7 uker, deretter tidlig ul i uke 8/9 for å sjekke at hjertet slår :)

Så trist å lese :( jeg mistet i slutten av februar 6+4. Det var veldig moro å teste positivt nå men det er litt blanda følelser- hvor lenge vil spira sitte nå..? Så min milepæl er først å passere 7 uker, deretter tidlig ul i uke 8/9 for å sjekke at hjertet slår :)
Uff, ikke noe gøy å miste altså! Så flott at du kan sette deg en milepæl og så flott at du får tidligere ultralyd!

Bestilte time til legen den 12 august, da er jeg 7+1 og skal be om henvisning til ultralyd, slik at jeg kan få det før uke 12! Kommer nok også til å "tvinge" legen til å finne hjertelyd så fort det er mulig :) Har kjøpt doppler på ebay, men må finne ut om det er ok å bruke før jeg prøver :)
Håper spirene våre sitter altså!!

Uff, ikke noe gøy å miste altså! Så flott at du kan sette deg en milepæl og så flott at du får tidligere ultralyd!

Bestilte time til legen den 12 august, da er jeg 7+1 og skal be om henvisning til ultralyd, slik at jeg kan få det før uke 12! Kommer nok også til å "tvinge" legen til å finne hjertelyd så fort det er mulig :) Har kjøpt doppler på ebay, men må finne ut om det er ok å bruke før jeg prøver :)
Håper spirene våre sitter altså!!
Jeg har ikke bedt om henvisning fra lege til tidlig ul, men jeg skal bruke priv. Gyn. til det :D det må være skrekken med MA, at den lille har stoppet opp i prosessen.. Det er helt forferdelig :( håper du får tidlig UL og høre hjertelyd når den tid kommer :D

Ikke godt å gå rundt å bekymre seg :( Håper du får god oppfølging!

mellom eldste og minste mistet jeg 4 spirer etterhverandre så vet hvordan du har det! føler på det samme selv

Jeg er gravid for 3 gang på ett år, så ser hvordan du har det. Kryss i taket for at spirene våre klamrer seg fast!!! <3

Åh! Skjønner veldig godt at dere tenker på det når dere har opplevd å miste.

Måneden før lillebror festet seg "mistet" vi også. Hadde hatt positiv test i ca 1 1/2 uke før den plutselig ble negativ igjen :-/ klarer derfor ikke helt å juble enda..

Kjenner følelsen, hadde en MA i desember selv. Fant det ut på tidlig ultralyd i uke 12, men det hadde nok ikke vært liv på mange uker. Om ikke det skulle være nok så ble det masse komplikasjoner også, så det tok nesten 6 mnd før kroppen var tilbake til sin normale syklus. Kjenner at jeg ikke klarer å glede meg like mye denne gangen, tenker ikke så mye på at jeg er gravid i grunn. Men håper på det beste, samtidig som jeg prøver å være litt forberedt på at det enda er veldig tidlig. Vi får bare krysse fingrene og satse på at det går bra denne gangen :) :)

Kjenner på det samme selv. Mistet før jeg ble gravid med minsten som snart er 5 år. Å så mistet jeg igjen nå i april i uke 10. nå er jeg gravid igjen, men tørr ikke slippe gleden løs. Kjenner på alle slags vondter og er redd for å begynne å blø igjen. .. Håper du får god oppfølging og at alt skal gå fint denne gangen!!

Kjenner på det samme selv. Mistet før jeg ble gravid med minsten som snart er 5 år. Å så mistet jeg igjen nå i april i uke 10. nå er jeg gravid igjen, men tørr ikke slippe gleden løs. Kjenner på alle slags vondter og er redd for å begynne å blø igjen. .. Håper du får god oppfølging og at alt skal gå fint denne gangen!!
Det samme til deg, uff, uke 10 var fryktelig sent! Men det er heldigvis ikke mange ukene til din første milepælpå 10uker! Krysser fingrene for at vi får beholde spirene våres :)

Det samme til deg, uff, uke 10 var fryktelig sent! Men det er heldigvis ikke mange ukene til din første milepælpå 10uker! Krysser fingrene for at vi får beholde spirene våres :)

Takk, i like måte! Krysser også alt for at det skal gå bra for oss begge :)

Back
Topp