Å miste

LilleRosina

Betatt av forumet
Ser at det er 20 % sjangse for å miste før det er gått 12 uker. Synes det tallet er veldig høyt... Er sjangsen like stor i alle de tolv ukene eller minsker den utover? Er det noen her inne som har mista og hvor langt var dere evt på vei? Eller kjenner dere noen som har mista? Er i min 8. uke og har vendt meg til tanken på at jeg er gravid, og samtidig beynt å bli bekymret over noe jeg ikke har kotroll på!!Hmmm...[8|][8|]

du får bærre prøve å tenke positivt d e jo en 80% sjanse før at d går bra.
lykke t, å d går sekkert fint

Ja sant det... 80% høres jo bra ut det![;)] Det er jo ikke noe jeg kan gjøre, og skjer det så skjer det, er vel naturens gang, men tøft tror jeg det vil være!

det er når det er noe gale med fosteret fra begynnelsen av at det er 20%for å ende i ma eller sa.

jeg mista i uke 6,så det er jo relativt tidlig!men om det sjansen minskes med ukene vet jeg ikke.[8|]

jeg fikk høre at dersom alt var i orden(etter en ul)er det 90% sjanse for at alt går bra!

så slapp av å nyt å være gravid.[:)]

En kollega av meg mistet mens hun var ca 23 uker på vei... hodet var liten i forholdtil kroppen(babyens) hjertet hade bare slutett og slå.. hun fikk en dødfødt jente[:(][:(] en annen bekjent mistet mens hun var vel ca 16 uker på vei.. så her blir jeg skremt.. er til tider veldig besatt med neg. tanker.... huff slitsomt å være gravid med alle de tankene

Uff det må være forferdelig når det skjer så langt uti svangerskapet. [:(] Men samtidig er det jo fint at kroppen rydder opp. Vi får tenke positivt og håpe på det beste!![:)]

Tok du innvendig ul tidlig? Ser ut som det er en del som gjør det. Kanskje jeg skal vurdere det, hadde jo vært spennende å se hjertet slå! Gjøres privat det da eller??

æ jorde d i uke 8 å d va ikkje privat men før æ tiliar har hatt en exu.
jordmora sa at man kunne få om man hadde siliare dålige opplevelsa eller va vældi nærvøs

Du må bare tenke positivt ja, det er jo 80% som går bra.

Jeg hadde en missed abortion i uke 11, men denne gangen har det gått bra [:D]

Lykke til i svangerskapet ditt, dette går nok fint[:)]

hei fido,

jeg mista i 10 uke, men da hadde jeg hatt blødninger 3 ganger. vet ikke om det var en missed abortion, fikk skikkelig dårlig møte med, og oppfølging fra lege & co, så til slutt tok jeg ikke kontakt når det skjedde noe.
men jeg tror det var en missed abortion. den siste tiden følte jeg meg ikke gravid, og legen min sa at dersom du føler at du er gravid er det et godt tegn.
men jeg vet ikke...når du har hatt blødninger hvertfall, så er du jo så usikker på hva som skjer og alt, så da er det jo ikke så lett og "føle seg gravid" heller, hvis du skjønner.

MEN: du skal ikke gå og være redd for å miste. du skal se at alt går kjempebra:)
kos det med den lille skatten i magen og lykke til videre!

Jeg lurer bare på hva en EXU er for Noe.... ???????

Å miste er trist.. men de fleste som mister..mister rundt uke 8.. etter uke 9 og utover er mindre vanlig.. for hver dag som går øker sjansen for at alt går bra [:D]

Husk at det går bra med de fleste!! Jeg hadde ei venninnesom snakket om spontanaborter helt til jeg var i uke 13..og jeg var aldeles livredd for å miste..

Det er alltid noen som har mistet eller kjenner noen osv.

Men det hører til skjeldenhetene..

Tenk positivt og gled deg!!

Klem

Back
Topp