Cailen
Betatt av forumet
Mens jeg har gått gravid har jeg "mistet" mine to bestevenninder. Hun ene flyttet langt av gårde, og hun andre har ikke barn selv, og jeg tror hun synes det er vanskelig å forholde seg til meg som mamma. Hun kommer nesten aldri innom lenger, og gjør hun det er det bare for en halvtime enda hun ikke bor langt unna. Selvom jeg vet at venner kan komme og gå synes jeg det er utrolig trist at vennene mine som jeg har hatt gjennom hele livet er så langt "vekk".
Jeg er jo fortsatt meg selvom jeg er blitt mamma! Jeg prøver å prate så lite som mulig om barn med henne, men alt er blitt så annerledes fordet.
Har du mistet kontakten med noen av dine nære venninder mens du gikk gravid?
Jeg har fått flere nye venner gjennom graviditeten noe jeg er veldig takknemmelig for, men det er veldig rart at de som har kjent meg så lenge og som jeg visste jeg kunne lene meg på ikke er her lenger.
Ikke quote. [:)]
Jeg er jo fortsatt meg selvom jeg er blitt mamma! Jeg prøver å prate så lite som mulig om barn med henne, men alt er blitt så annerledes fordet.
Har du mistet kontakten med noen av dine nære venninder mens du gikk gravid?
Jeg har fått flere nye venner gjennom graviditeten noe jeg er veldig takknemmelig for, men det er veldig rart at de som har kjent meg så lenge og som jeg visste jeg kunne lene meg på ikke er her lenger.
Ikke quote. [:)]