Å miste sexlysten

• Trådstarter Trådstarter Nonnen
  • Opprettet Opprettet
N

Nonnen

Guest
Før jeg ble gravid hadde jeg en over gjennomsnittet høy sexlyst, tok initiativet oftere enn kjæresten.
Under svangerskapet ble det enda mer, men fødselen satte en bråstopp for alt. Jeg hadde smerter i underlivet i mange mnd. Alt hadde tilsynelatende grodd som det skulle, men smertene var der uansett. Mest når jeg satte meg ned og reiste meg opp fra sittende stilling, det å ha sex var bare vondt. Ikke godt i det hele tatt.
Da jeg begynte å trappe ned på ammingen bedret det seg. Smertene forsvant etterhvert og. Men lysten er sjelden tilstede, jeg greier ikke å finne noen tenning. Det er 1,5 år siden fødselen nå, og dette er frustrerende for oss begge. Jeg vil ha lyst, men det føles helt dødt. Sex blir en plikt, og jeg merker at det driver meg litt vekk fra kjæresten når han har det dritdigg og jeg heller kunne ha tenkt meg å vaske gulvet enn å ligge der og kaste bort tiden.

Er det noe å gjøre med dette? Går det over etter hvert?

virker som det bare ligger mye stress under teamet for øyeblikket, noe som kanskje ikke hjelper så mye for noen av dere.

Ville ha foreslått en kveld der dere to bruker tid på hverandre, med barne fri. og ikke i hjemmet med finner på noe som dere kan gjøre i sammen som er kroppsnær men ikke seksuelt tiltenkt! Mye ligger i hode om man begynner å se det som en plikt. Sex er alt annet enn det;) håper virkelig dere finner ut av det;)

Ammer du noe som helst ennå, eller bruker hormonprevensjon? Jeg mister lysten totalt pga anming og hormoner. Her sluttet jeg helt på p-piller for å få lysten tilbake igjen.

Jeg hadde det slik etter fødsel nr 1. Mye smerter, alle leger sa det så helt fint ut der nede...

For oss ble løsningen mye "alternativ" sex, der jeg fikk orgasme. Når jeg nærmer meg orgasme, eller hadde fått gikk penetrering med mye gledemiddel ok. Etter en stund ble sexlivet nesten som normalt. Svangerskap og fødsel nr 2 gav ingen demper. Hadde alternativ sex noen uker etter fødsel. Men svangerskap nr 3... Nå er det tørke, formen min er dårlig og lysten ikke eksisterende.

Prevensjon er også drepen her....

sånt pleier å gå i bølgedaler :) jeg har hatt tørke i over ett år. men plutselig kvikner det til, og jeg er heeeeelt påan igjen.
Det sies at sex dyrker sexlyst. ofte hjelper det for oss å komme oss ut av huset. Dvs, hotell eller en liten båtreise eller slikt. Lykek til <3

Si fra om du finner en løsning! :p
Samme sier jeg!:p let me know! Lysten forsvant for over 2 år siden her.. Har hendt veldig få ganger at jeg har hatt lyst siden det. Når jeg er gravid igjen nå så er det enda værre og jeg har lyst til alt annet enn å ha sex! Enda mer frustrerende blir det når han maser og blir irritert på meg igjen, det får meg til å bare ville gjemme meg bort..

for oss hjalp det å se "50 shades of grey" *ler*

Samme sier jeg!:p let me know! Lysten forsvant for over 2 år siden her.. Har hendt veldig få ganger at jeg har hatt lyst siden det. Når jeg er gravid igjen nå så er det enda værre og jeg har lyst til alt annet enn å ha sex! Enda mer frustrerende blir det når han maser og blir irritert på meg igjen, det får meg til å bare ville gjemme meg bort..
Stiller meg sammen med dere, og venter på kur! :rolleyes:

Back
Topp