Hvor lenge gikk det før dere fikk melding/Mail om at skjema for innsending av navn var komt? For det kommer inn på altinn eller?
Her er mini snart 3 uker og jeg har ikke fått noe.....
Her er mini snart 3 uker og jeg har ikke fått noe.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må han sende inn et skjema? Selv om vi er gift.....?Har far sendt inn sitt skjema? Tok ca en uke her
Ja. Jeg sendte inn, så fikk han sms (eller mail) om å bekrefte... Vi er og gift.Må han sende inn et skjema? Selv om vi er gift.....?
Be han logge seg på altinn og godkjenne navnet så tar det ikke mange dager før det er i boksMå han sende inn et skjema? Selv om vi er gift.....?
Så braVåkna i dag og hadde fått både Mail og mld fra altinn om at jeg nå kunne gå inn å registrere navn
Endelig! Mini er 3 uker i morgen!
Ja. Jeg sendte inn, så fikk han sms (eller mail) om å bekrefte... Vi er og gift.
Hva var det samtykke skjema på sykehus? Vi signerte ikke noe. Jeg bare oppga barnefar på 12 ukers kontrollen og ingen har spurt min mann om han er enigHmmm hos oss har ikke han måttet godkjenne noe som helst.
På samtykkeskjemaet han signerte på sykehuset var det noe vi slapp å signere på siden vi bor sammen. Så når da skatteetaten kom med meldinga si var det ingenting han skulle gjøre, så vi var litt i tvil.. Men på fødselsattesten hennes står han oppført som faren, så da er alt i orden da
http://www.skatteetaten.no/no/Perso...-og-foreldreansvar-nar-foreldre-ikke-er-gift/Lille er 2 uker i dag og jeg fikk SMS om registrering nå, men det kom ikke opp noen info om far inne på altinn, og jeg fikk heller ikke til å legge til info i den rubrikken. Han har signert papirene så alt skal være OK.
Så på skjema jeg sendte inn er jeg registert med aleneansvar..?
Lille er 2 uker i dag og jeg fikk SMS om registrering nå, men det kom ikke opp noen info om far inne på altinn, og jeg fikk heller ikke til å legge til info i den rubrikken. Han har signert papirene så alt skal være OK.
Så på skjema jeg sendte inn er jeg registert med aleneansvar..?
Hva var det samtykke skjema på sykehus? Vi signerte ikke noe. Jeg bare oppga barnefar på 12 ukers kontrollen og ingen har spurt min mann om han er enig
Men han måtte godkjenne navnevalget på altinn.