Å mase, eller ikke å mase...

Ja, nå føler jeg meg heldig for en gangs skyld;)

Huff, så forferdelig med alt rot som har skjedd med søknaden deres...men så utrolig bra at klinikken i alle fall ordnet opp til tross for katastrofal gyn! Nå er det ikke lenge til dere er i gang. Rart det der med denne karusellen, alt kan liksom helt plutselig forvandle seg fra helvete til himmel ( eller vice versa) på kort tid

Ja, det er en skikkelig berg- og dalbane. Jeg er bare glad for at vi endelig har kommet så langt som vi er nå! :) Nå skal vi lahe barn etterhvert! Det er jo bare en helt merkelig tanke!!! :)

Det der er grunnen til at privat er best spør du meg! Sløve mennesker, venting og skuffelser

Alt rotet her skyldtes henvisende gynekolog. St. Olavs har jo tvert imot åpnet armene for henne når de har fått vite om feilen til henvisende gyn? Denne historien er vel heller et bevis på at det offentlige kan tilpasse seg og hjelpe raskt når noen har fått dårlig behandling. :) (Jeg er enig i at det finnes mange andre historier og eksempler på dårlig behandling i det offentlige, men denne historien synes jeg tvertimot viste noe veldig positivt. Henvisende gyn derimot...)

Ja, det er ikke offentlih ivfbehandler som har vært problemet i denne historien. Heldigvis, sier jeg, for det hadde vært verre å skulle ha brukt st.Olavs hvis feilen hadde vært på deres side ;)

Lykke til!

PS, min opplevelse med det offentlige har også vært udelt positiv. Synes de har ufortjent dårlig rykte her inne! :)

Back
Topp