Å, mannfolk

Joffen

Gift med forumet
VIP
*Dagens utblåsning*

Sambo har bursdag den 15.februar, og skal i år (som i fjor) ha guttefest (playstationkveld m/alkohol) på lørdag. Dette er jo på en måte greit...Problemet er bare at nesten alle skal overnatte...

Jeg var innstilt på at jeg og guttungen måtte vekk lørdagen, og har avtalt å være hos min søster.

Så i går avtaler han med en kompis (som bor 3 timer unna) at han skal komme fredagen allerede[:'(] Dvs at han skal overnatte her hele helgen og da bor vi oppå hverandre. Har ikke så stort hus at man kan gjemme seg heller...I tillegg kommer mange av gjestene allerede i 13-tiden lørdagen pga at de skal se fotballkamp...Og de som kjenner mannfolk på fylla, vet at de ikke reiser i 12-tiden søndags formiddagen[8D]

Hele helgen er jo ødelagt...

I tillegg er det min første morsdag, så synes det er litt sårt[:(]

Og i morgen skal sambo jobbe overtid, så han kommer hjem veldig sent. I kveld har han bare sett på tv og ikke gjort noe i huset[:@] Jeg er perfeksjonist og klarer ikke å drite i hvordan huset ser ut, er nok min egen feil det men jeg får angst av å la huset være rotete...Og alle rom skal bli brukt[&:]

Og sambo bare sier at han skal gjøre klart huset på fredagen, men har ingen ide om når kompisen kommer...Er sikker på at når sambo kommer hjem fredag så er nok kompisen her[:'(] Dvs at ingenting blir gjort...

Sier til sambo at dette er siste året han får lov til å ha fest, for det går ikke an å kaste ut familien sin for å feste...(Hadde det vært rund dag han skulle feire, så hadde det vært noe annet!) Da blir han sur og bare slenger med kjeften[:@]

Det siste han sa før han gikk og la seg var: Jeg hadde ingen grunn til å klage for jeg skulle jo ikke på jobb mandag...Ja, for det er jo ikke jobb å ta seg av ungen!!! Bare hvile det liksom[8|] Er faktisk glad for at vi ikke deler rom i natt, må få kjølet meg ned[:-] (Vet at man ikke skal legge seg sint, men akkurat nå ryker det av topplokket mitt[&o])

Det finnes mange her inne med større problemer enn meg, men måtte bare få skrevet det ned[8D]

Å, MANNFOLK! Skjønner du er pissed! Hadde jeg også blitt. Det hadde liksom vært annerledes om dere ikke hadde barn. Men nå er det litt andre boller. Og kjenner meg igjen med husarbeidet. Jeg er også perfeksjonist og har en samboer med en annen mening om hva som er et møkkete og rotete hus..... Ikke bare bare nei.

Skjønner bare sååå godt at du er sint og frustrert nå!! Synes denne mannen din virker en smule umoden (no offense) - kan vel ikke være såååå forbannet stas å feire bursdagen med playstation (!) og alkohol...? (Hvor gammel blir han egentlig??) Måtte i så fall vært bedre med en bytur da, evt med vorspiel hos dere...

Jeg hadde nektet å ha huset fullt av overnattingsgjester... Hadde vel også nektet å rømme huset allerede lørdag formiddag...! Jeg synes du er svært så tolerant faktisk... Og den første morsdagen ER jo spesiell da, og det synes jeg han burde forstå...

Jeg er en av de eldste her inne, og mannen min er 5 år eldre enn meg igjen; dette merker jeg tydelig når jeg leser sånne tråder som dette. Det er mange barnslige og umodne menn/samboere/kjærester her inne synes jeg - ut fra det jeg leser... Hadde blitt smårar av halvparten av det mange av dere her inne finner dere i!

Åååååå guh, jeg hadde klikka [:@]
Eller... jeg gjør det inni meg hver eneste dag.. sambo her er en tulling, og skjønner ikke at det er slitsomt å ha barn (kanskje fordi han aldri har barn alene)..

Nei, skal ikke klage for min egen del her..
Skjønner godt at du er sint, og syns du har all grunn til å "nekte" han å ha huset fullt av folk..
Er det sååå viktig, så kan de dra til en kompis som ikke har barn, og feste der...

KLEM på deg!

Og du, alle problemer er problemer, uansett om andre har noen som virker større.. [;)]

Denger litt løs på han jeg

OG sender deg masse gode klemmer

og til slutt så sier jeg bare at du er superduper god glad jeg har vært så heldig og få møte deg og LucasOg du er ikke for streng med han sett ned foten [;)]

Takker for forståelse[:)] Trodde jeg overreagerte[8D]

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere på november!!!

Selvfølgelig overreagerer du..
Selvfølgelig skal du og lillegutt reise bort så den voksne samboeren din kan få drikke øl og spille Playstation..
Selvfølgelig skal du rydde huset for han, sånn at det ser bra ut til han og alle kompisa skal rote og møkke det ned igjen..

[8|]

SØTA! [:D]

For å si det på en pen måte, det er jo rett og slett hensynsløst og veldig dårlig gjort [:@] Hadde det vært min samboer så hadde det blitt litt av et oppgjør...[:'(] Han er 28år, og nettopp blitt pappa liksom... [&:] Skjønner at du er sint! Hadde jeg vært deg så hadde jeg dratt han opp av senga og fortalt han at den festen kan han bare DRITE I!!! Kjenner jeg blir sint på dine vegner [:@]

ORIGINAL: ilabom

Selvfølgelig overreagerer du..
Selvfølgelig skal du og lillegutt reise bort så den voksne samboeren din kan få drikke øl og spille Playstation..
Selvfølgelig skal du rydde huset for han, sånn at det ser bra ut til han og alle kompisa skal rote og møkke det ned igjen..

[8|]

SØTA! [:D]

Nå hørtes du ut som sambo[;)]

Ser veldig bra ut når du skriver det på den måten...Ja, jeg er dumsnill[&:]

Men heretter blir det andre boller, jeg er tross alt eldst[8D]

Han kommer til å skylde meg mye etter denne helgen!!!

Men heretter blir det andre boller, jeg er tross alt eldst

Vi burde sendt de umodne mannfolka på daddy-camp!

Men heretter blir det andre boller, jeg er tross alt eldst

Vi burde sendt de umodne mannfolka på daddy-camp!

Ja, eller sendt oss mammaer på Spa-weekend[:D]

ORIGINAL: Joffen

Takker for forståelse[:)] Trodde jeg overreagerte[8D]

Eh, nei! Han samboeren din skal være glad ikke det er meg han bor sammen med for å si det sånn [8D]

Ja, eller sendt oss mammaer på Spa-weekend

Blir de flinkere til å hjelpe til av det? I såfall tar jeg en uke på spa jeg altså! [8D]

Og du, alle problemer er problemer, uansett om andre har noen som virker større.. [;)]

Vel talt, ilabom!

Jeg kan jo bare legge ut adressen her, så kan dere komme her og "kick some ass" på lørdagskvelden

Jeg kan jo bare legge ut adressen her, så kan dere komme her og "kick some ass" på lørdagskvelden

KOMMER LETT!!!

Ja, jøss - stiller opp jeg vettu [8D]

Åååååå guh, jeg hadde klikka [:@]
Eller... jeg gjør det inni meg hver eneste dag.. sambo her er en tulling, og skjønner ikke at det er slitsomt å ha barn (kanskje fordi han aldri har barn alene)..  !!!!!

Nei, skal ikke klage for min egen del her..
Skjønner godt at du er sint, og syns du har all grunn til å "nekte" han å ha huset fullt av folk..
Er det sååå viktig, så kan de dra til en kompis som ikke har barn, og feste der...

KLEM på deg!

Jeg er bare helt, helt, helt, helt enig med ilabom! HELT!!!!

Lite festlig!!!! Sender gladelig noen blåveiser!!

Back
Topp