Spire90 Gift med forumet jentene i juni13 20 Okt 2013 #1 Skal lage ei kake som skal ha brunn av mandler, grovmalte. Hiver jeg bare mandlene i foodprosessoren og kjører på? Eller må jeg ha av skallet først? Står bare de skal grovmales, ikke noe mer. Sent from my iPad using BV Forum
Skal lage ei kake som skal ha brunn av mandler, grovmalte. Hiver jeg bare mandlene i foodprosessoren og kjører på? Eller må jeg ha av skallet først? Står bare de skal grovmales, ikke noe mer. Sent from my iPad using BV Forum
D Denne moderatorprofilen er ikke aktiv. Guest 20 Okt 2013 #3 grovmales betyr med skallet på. finmales, som til marsipan, betyr skallet av
Spire90 Gift med forumet jentene i juni13 20 Okt 2013 #4 Ok men skal det være noen biter, eller dkal det være helt most, bare med skallet på? Sent from my iPad using BV Forum
Ok men skal det være noen biter, eller dkal det være helt most, bare med skallet på? Sent from my iPad using BV Forum
All song Forumet er livet Julibarna2014 Aprillykke 2016 20 Okt 2013 #5 Visst det ska vara i bitar så heter det væl Hakkat mandel.gør de inte det..??
Dalsfrua Gift med forumet Novemberlykke 2015 20 Okt 2013 #6 Hadde hivd de oppi foodprosessoren en liten stund Sent from my C6603 using BV Forum mobile app