Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Veel, vi skulle jo venne mini til å sove på eget rom, med døren lukket, og det funka fint det helt til vi tok av siden på senga og han er fritt frem til å gjøre det han vil. Vi skulle jo ikke ha barn i senga vår, men her kommer han inn hver eneste natt og jeg synes det bare er kjempekoselig
Haha, signerer den over! Her er senga fylt til randen, men jeg koser meg Skulle ha barn som sov hele natten i egne senger ja.. Må begynne å jage de til fotenden, de sover stort sett hele natta på rommet sitt, men ender opp inne hos oss hver natt
Skulle hvertfall aldri la de holde på med mobil, iPad,se på TV osv. Men det har jeg gitt opp ja gikk med førstemann til han var ca 1.5 år
Møter meg selv i døra oftere jo eldre barna blir.. ting som kan gjøre meg frustrert ved dem er de samme tingene som frustrerer meg ved meg selv.. eller tingde har lært av meg.. eplet faller ikke langt fra stammen osv