Å lyge for bekjente

Nommiz

Forelsket i forumet
I dag tok eg meg ein runde på mitt lokale kjøpesenter, og då traff eg ei eg kjenner litt. Me begynte å prate og så spør ho: ja.. du er jo gift og greier, når skal de få barn då?

Eg føler at eg vert sprutraud og seier: tja... me får no sjå... vil ha fast jobb fyrst...

Eg følte det var kjempeekkelt å stå der å lyge, når eg hadde mest lyst til å rope ut: EG ER GRAVIIIIID!!!!

Andre som har det slik? Eg og Husbond har sagt det til foreldre, og til eit vennepar. Venter med å fortelle til andre til det har gått litt meir tid.

Haha, ja det er kjempevanskelig... Har selv jugd til en av mine beste venninner i dag... Det er ikke noe gøy, men sånn er det bare. [:)]

Jeg synes heller ikke at det er noe gøy.. Har flere på jobben som vet at vi prøver, og som har spurt flere ganger om hvordan det går. Da må jeg finne på en hvit en ja... Gleder meg masse til jeg kan rope det ut til alle og enhver!

Her "lyver" vi til alle. Ingen som vet noe og kun 1 venninne som vet at vi prøver.Liker det ikke,men tørr ikke si det til folk ennå.

Back
Topp