Å lukte på sjampoer og div i butikken..:P

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Flere som kan stå i evigheter og lukte på div sjampoer,balsamer, dusjsåper og skyllemiddel i butikken? Når jeg er i Sverige er det som å komme til himmelen av kroppsartikler, de har så sinnsykt mange forskjellige der..Samboer like oppgitt hver gang fordi jeg bruker så lang tid:P

Tja, bruker vel ikke så lang tid, men pleier stort sett å lukte på ting før jeg kjøper det, ja.

Hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe noe nytt så må alt luktes på og vurderes :D
Kan nok ta litt tid :D

Om jeg skal kjøpe godlukter, body lotion o.l. må jeg alltid lukte før jeg kjøper. Spesielt om det er gave;-)

Lukter ganske ofte jeg å =) Har vel "runna" sverige og norge på shampoer og sånn =) Min favoritt hitill er wella =)

Må lukte på alt ja. Hadde skikkelig problemer med lukter under svangerskapet og ble kvalm av alt rundt meg. Kunne nesten ikke vaske håret uten å brekke meg i dusjen. Så det sitter litt i enda kjenner jeg ;)

Jeg må alltid lukte! Det kjipe er når du klemmer litt på flaska for å få luktet ordentlig, og så står du der plutselig med krem på nesa :P

jeg lukter kun på nye produkter je vurderer å kjøpe..... og det er enten liker je det ell ikke på første forsøk, så je bruker nok ikke lang tid på slik.....

Jepp, må lukte, men skjelden jeg bytter merker på sånne ting, har sånn morsom hud som får masse flotte røde prikker av det meste av kremer, såper, vaskemidler o.l.

Klarte å få ansiktet fullt av krem en gang jeg trykte litt for hardt på en kremtube jeg lukta på i butikken... FLAUT!!!!!!!!! Så er litt mer forsiktig når jeg lukter på ting nå...

Bruker ikke så mye tid på det ettersom jeg bestiller mest på nett, men skal jeg handle parfume.. DET tar tid:/

Back
Topp