Å lille snupp

Lene1986

Forumet er livet
i magen har fått seg

og hvit body med den samme fulen på magen [:)] Meg blonder på [:)][:)][:)] Ååå... gleder meg til å kunne bruke det ja. Bare 19 uker igjen ca [8D][8D]

Den var helt nydelig!
tenk når lille snuppa skal ha på seg den da, det blir koselig! du har jo ikke så lenge igjen, har kommet over halvveis[:)]

ORIGINAL: barebeaa

Den var helt nydelig!
tenk når lille snuppa skal ha på seg den da, det blir koselig! du har jo ikke så lenge igjen, har kommet over halvveis[:)]
Nei har ikke lenge igjen bare litt [8D] Hehe.. Gleder meg til neste helg og shopping i oslo. Da blir det kjole shopping [:D][:D][:D][:D]

åå, nydelig [:)]
Heldige deg som kan gå på babyshopping [:)][:D][:'(]

ORIGINAL: Gullklomp

åå, nydelig [:)]
Heldige deg som kan gå på babyshopping [:)][:D][:'(]
I know [8D][8D][:D][:D] Men må prøve å begrense meg litt, så dette er det første hun har fått. Men noen kjoler skal hun nok også få snart[:D][:D]

ORIGINAL: *skjønningene*

ååå ligge på magen å kose på brystet *koooose*

kjempe fin[:D] nesten glad jeg ikke har jente for jeg hadde nok handlet meg til grunne[8|][:D]

Er så herlig med sånne sparkebukser!

ORIGINAL: KathMor

mhm.. [:)] De har nameit butikk en plass i oslo sentrum sant?? [:D] Har funnet en kjole på nettet som de ikke har i butikkene her [&:]

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: KathMor

mhm.. [:)] De har nameit butikk en plass i oslo sentrum sant?? [:D] Har funnet en kjole på nettet som de ikke har i butikkene her [&:]

De sier så, aldri vært der... Luuuurer på om det er en på Byporten jeg [8|]

ORIGINAL: Tjukkaaa

hæh? Hva har jeg gått glipp av? Har du fått vite kjønn??
Jaaaa [:D][:D][:D] Det blir ei lita prinsesse her i huset Til Magnus sin store glede så får hun rosa klær [8D][:D]

Jaaaa [:D][:D][:D] Det blir ei lita prinsesse her i huset Til Magnus sin store glede så får hun rosa klær [8D][:D]

Næh så kooooselig!![sm=wub.gif kjempe fin bukse også[:)][:)]

Næh så kooooselig!![sm=wub.gif kjempe fin bukse også[:)][:)]
Ja å nå har vi vært hos mamma og pappa en tur og hun har jo begynt å handle rosa hun og. [8D] tatt frem igjen strikketøyet har hun også. [:D]

Back
Topp