Å ligge på siden..

FrkLykkelig

Spire i magen <3
Oktobermirakler 2013
gjør vondt!! Det svir/gnisser/brenner akkurat der ribbeina møtes.. Noen flere som har det sånn?
Jeg har lyst til å trykke dyna inn mellom ribbeina så det ikke gjør vondt :P
Er greit å ligge på ryggen altså, men det er feil stilling så tar litt ekstra lang tid å sovne :P Jeg har ALLTID ligget på siden..

Har det ikke sånn som deg hvis jeg plutselig skulle ligge på siden, men det høres ikke noe godt ut, så jeg har ikke lyst til å oppleve det heller, hehe :p Jeg må ligge på magen for å sove, men det er helt klin umulig. Da er det så mye romsteringer i magen at det gjør vondt eller blir skikkelig ubehagelig. På siden klarer jeg bare ligge bitte litt og på ryggen er heller ikke det beste :p Vurderer på om jeg skal begynne å sove stående :p

Hadde smerter i ribbeina på venstre side under første svskap.. men det var kansje litt senere uti svskapet?husker ikke :P men det var sånn at jeg var sikker på at 1-2 ribbein var brukket! fordi barnet la så mye press på den siden og sparket der de siste mnd:eek: men gikk over så fort hun var ute!:D gjelder smertene begge sider eller bare den ene?

Det er akkurat på midten, som om de blir klemt mot hverandre. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det :P
Men er da akkurat der de møtes fra begge sider, ca 2-3 cm under bh'en :P
Vondt gjør det ihvertfall, føles som at det gnisser så mye at det brenner..

Har også en sånn brennende smerte i magen! Litt under ribbeina og rett ved navlen! Var hos jordmor i fortige uke og hun mente det var voksesmerter! Uansett, ubehagelig er det :(

gjør vondt!! Det svir/gnisser/brenner akkurat der ribbeina møtes.. Noen flere som har det sånn?
Jeg har lyst til å trykke dyna inn mellom ribbeina så det ikke gjør vondt :p
Er greit å ligge på ryggen altså, men det er feil stilling så tar litt ekstra lang tid å sovne :p Jeg har ALLTID ligget på siden..

Sånn har jeg det også!!! Vet snart ikke hvordan jeg skal ligge :/

Back
Topp