Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som eg skulle skrevet det sjølvDet finnes også en sånn tavle med bokstaver som er hjelpemiddel for folk som ikke lenger klarer å snakke. Vet at det brukes hos noen respiratorpasienter. Hør med sykehuset om de har en sånn, evt hjelpemiddelsentralen. Hvis ikke kan dere jo prøve å få henne til å skrive? Lykke til og god bedring til mammaen din![]()
Lykke til, håper dere finner noen som kan hjelpeTusen takk alle sammen, jeg skal sjekke ut litt og gir beskjed hvis jeg finner noe
De på sykehuset hadde et slikt ark med alfabetet, men fikk ikke prøvd det da de ikke fant det den dagen. I dag var hun før sliten til å prøve:/
Tusen takk alle sammen, jeg skal sjekke ut litt og gir beskjed hvis jeg finner noe![]()
De på sykehuset hadde et slikt ark med alfabetet, men fikk ikke prøvd det da de ikke fant det den dagen. I dag var hun før sliten til å prøve:/
Kan hun bruke armene?? I såfall er pennn og papir genialt
Lykke til og håper det går bra med moren din <3
Ikke veldig koordinert. Hun har så mye væske i kroppen at det er vanskelig:/
Viss ho ser kan du jo prøve å peike på nedteikna bokstavar så kan ho gi eit teikn ved rett bokstav medan du skriv ned kva ho vil. Nesten som i det skumle ouija-spelet (eller kva det no heiter). Trur ikkje tolk er det rette. Er ikkje alltid så lett å lesa på munnen til folk ein ikkje kjenner. Mange har utydelege munnbilete og teiknspråktolkar brukar munnbiletet meir som støtte. Men nokre hørselshemma er ekstremt god på det likevel.
Håper det går fort framover og at ho er på bedringens veg.Vi tenkte vi skulle prøve med et alfabet. Hun hat vært så sliten i det siste at vi har ikke prøvd da det tar for lang tid akkurat nå![]()