Å lekke fostervann

bella_lianda

Glad i forumet
Flere som har vært bort i dette? Tror at jeg kanskje gjør det.. hadde lite fostervann i sist svangerskap også så er derfor jeg har det litt i tankene. Leste litt om dette på nett og synes at symptomene og beskrivelsene passer det jeg opplever.. skal ta kontakt med jordmor om dette tror jeg. Noen med erfaring med dette?

Jeg ville ringt inn til føden jeg.. med tanke på infeksjoner.
Lykke til hvertfall :)

Jeg ville nok ringt føden hvis du tror du lekker fostervann. Da jeg var innom der forrige uka og der var litt tvil om fostervanns mengden henta ho jordmora legen for å sjekke nøye, så det er ikke noe de tar så lett. Så jeg hadde nok ringt for å være på den sikre siden. 

Dette her har jeg lurt litt på de siste dagene også, for jeg har liksom "lekket" litt. men etter å ha lest en del om det, så kan faktisk utflod være ganske tyntflytende. Det skal i følge det jeg har lest lukte søtt og kvalmende av det om det er fostervann!
Ellers kan det jo bare rett og slett være urinlekkasje, ekkelt som det høres ut!
Har begynt med disse berømte knipeøvelsene jeg, og syns faktisk at det har hjulpet!

Da er det heldigvis ikke fostervann eller urinlekkasje, etter samtale hos jordmor idag kunne hun avkrefte det;-D

Back
Topp