Å lage takkekort selv!

Morena

Gift med forumet
Om jeg bruker photoscape å lager takkekortene med flere bilder og tekst. Da kan jeg jo fremkalle de som vanlig bilde å spare en liten formue. [8|]
Men i photoscape er jo alt kvadratisk... Hviken størrelse skal jeg redigere til for at det blir rett med tanke på vanlig bildestrørrelse?? Pliiis noen hjelp meg [:)]

Mener det er 620 og 422 (for 15*10) hvis jeg ikke husker feil

hmmmm ble litt usikker nå. Kanskje noen andre kan bekrefte eller rett på
meg [:)]

Men om du skal lage i photoscape må jeg bare minne deg på noe jeg glemte å gjøre.. Du må lage bildet i ca 5000*5000 pixler! Om ikke blir bildene uklare og stygge.. Måtte bestille 2 ganger jeg! Hehe! [8D][:)]

AHHA... Dette kan jeg sjekke photoshop... Et augneblink bare...

Tusen takk for gode råd!! Nå vet jeg hva jeg skal bruke resten av kvelden til [8D]

ORIGINAL: Cathrine_86

Men om du skal lage i photoscape må jeg bare minne deg på noe jeg glemte å gjøre.. Du må lage bildet i ca 5000*5000 pixler! Om ikke blir bildene uklare og stygge.. Måtte bestille 2 ganger jeg! Hehe! [8D][:)]

Hvor gjør du dette?? [8|] Fant ikke noen plass der jeg kunne forandre på pixlene jeg [&:]

ORIGINAL: eiramena

Hvor gjør du dette?? [8|] Fant ikke noen plass der jeg kunne forandre på pixlene jeg [&:]

Det skal stå nederst på linjen når du er inne på redigering av bildet.. Husker ikke hvilke tall som egentlig pleier å stå der, kanskje 500*500.. Har photoscape på andre maskina.. Skal jammen meg laste ned på denne også jeg så skal jeg sjekke[:)]

Da skal jeg se litt bedre etter [8D]

Mina: Ja det går an! Bare å forandre bildestørrelsen som beskrevet over [:)] Blir jo kjempebillig! Og jeg fikk 40 gratis i 10x15 med extrafim!!! Jippi!!! [:D]

Den skjønte jeg ikke.... Hva eller hvordan gjør dere det for å lage det billigere.......?!?
Tips mottas med takk![:)]

Har du brukt photoscape for å lage signaturbilde?? Såfall gjør du om bildestr til 422x640 da får du 10x15 str (vanlig bilde) Kan da velge forskjellige motasjer å legge inn de bildene du vil. Trykker du på rediger så kan du legge til tekst!
Å da er det bare å fremkalle de som vanlige bilder hos f.eks fotoknudsen eller extrafoto [:)] Da koster de ikke mer enn ca 1kr pr stk [:D]
FOrsto du noe av dette?? Er elendig til å forklare.. hehe [:-]

hvordan gjorde du dette?

ORIGINAL: Solstrål

hvordan gjorde du dette?

Finner ikke dette jeg heller [&:]

Back
Topp