Å lage kostyme selv

Jeg laga kostyme selv til gutten som skulle på haloweenparty i dag. Tok en gammel olabukse og en gammel t-skjorte som vi klipte opp. Søla litt med falskt blod og svart sminke. Ble så din zombie så ;)

Eg lager alltid kostyme selv, har håp om å gjøre det med ungen også, men det gjenstår å se :)

Jeg gjør stort set alltid det jeg.. .Ikke kan jeg sy, og ikke er jeg noe særlig flink med tøy og stoff.. Men klarer alltid å få til kostymer uansett!! Er jo halve moroa!!!11

Skulle gjerne gjort det, men jeg eier ikke ett eneste sy gen. Klarer ikke en gang og legge opp en gardin rett.
Det klarer ikke jeg heller.. Stopper ikke meg.. MYE kan gjøres med Lim også! ;-)

Kjenner mange som er flinke og gjør det.
Jeg støtter butikkene:p

Jeg må si at det er litt kulere å se unger med hjemmelagede kostymer enn fra butikker. ;)
Ikke for å kritisere dere som kjøper, jeg kjøpte selv til jentungen til hennes første karneval i bhg, men kanskje dere kan inspireres til å finne på noe selv? :) Kreativiteten dør jo litt når alt kan kjøpes ferdig. :P

Har desverre ikke sy genet. Skulle ønske jeg hadde det da men. Prøver meg innimellom men ender som regel med at svigermor må redde meg. Hehe

Jo, halve morroa er jo å kunne kle de i noe ikke alle andre går i.
Mini skal gå som siktet hvetemel og storesøster som skal gå med han skal være mølle med roterende møllehjul pg rotorblader
Mini sitt anntrekk tok ikke lange tiden å lage, men storesøster har jobbet med sitt i noen mnd. (De skal bruke det på Allehelgens og når de går nyttårsbukk :-)

Skulle gjerne gjort det, men jeg eier ikke ett eneste sy gen. Klarer ikke en gang og legge opp en gardin rett.
Hva bruker du ikke bare sånne "limbånd" på rufsekantene?
Jeg har aldri i hele mitt liv lagt opp gardiner men har sy genet når det kommer til ting jeg ønsker å få laget :-)

Lagde kostyme senest i dag jeg ;) Uten å sy, men syr også om det trengs. Hender jeg kjøper og, ikke alltid jeg har tid.

Hva bruker du ikke bare sånne "limbånd" på rufsekantene?
Jeg har aldri i hele mitt liv lagt opp gardiner men har sy genet når det kommer til ting jeg ønsker å få laget :)
Fordi jeg nettopp hadde fått symaskin! :p Men den er kun brukt den ene gangen, for to år siden, når jeg forsøkte og legge opp gardiner. Jeg hadde nok litt for høye tanker om min egen syferdighet og tolmodighet! :p

Også synes jeg alle dere som har laget kostymer burde legge ut bilder så vi andre kan bli litt misunnelig! :D
Spørs om jeg får lov av gubben og jentungen, er forsiktig med å legge ut bilder av de håpefulle :-)

Back
Topp