Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer ikke jeg heller.. Stopper ikke meg.. MYE kan gjøres med Lim også! ;-)Skulle gjerne gjort det, men jeg eier ikke ett eneste sy gen. Klarer ikke en gang og legge opp en gardin rett.
Da er det visst ikke bare sy genet jeg mangler, men kreativitet også!Det klarer ikke jeg heller.. Stopper ikke meg.. MYE kan gjøres med Lim også! ;-)
Hva bruker du ikke bare sånne "limbånd" på rufsekantene?Skulle gjerne gjort det, men jeg eier ikke ett eneste sy gen. Klarer ikke en gang og legge opp en gardin rett.
Fordi jeg nettopp hadde fått symaskin!Hva bruker du ikke bare sånne "limbånd" på rufsekantene?
Jeg har aldri i hele mitt liv lagt opp gardiner men har sy genet når det kommer til ting jeg ønsker å få laget![]()
Spørs om jeg får lov av gubben og jentungen, er forsiktig med å legge ut bilder av de håpefulleOgså synes jeg alle dere som har laget kostymer burde legge ut bilder så vi andre kan bli litt misunnelig!![]()
Jeg hadd heller ikke lagt ut bilde av jentungen, så det forstår jeg godt!Spørs om jeg får lov av gubben og jentungen, er forsiktig med å legge ut bilder av de håpefulle![]()