Å lage avtaler

Sane

Glad i forumet
Flere som syns det er slitsomt med for mange avtaler om dagen? Kjenner at jeg syns det er så slitsomt å måtte forholde seg til avtaler når jeg ikke vet hvordan dagsformen er. Kjedelig når natten ikke består av sammenhengende søvn også skal man varte opp med kaffe til venninner klokken 12 dagen etter fordi de ville komme på besøk. Ikke misforstå, jeg elsker å være sosial men syns det er lettere å være spontan enn å ha alle disse avtalene. Noen som kjenner seg igjen?

Jepp, eg har gått og tenkt på at eg MÅ til frisøren før eg skal føde, men har ikkje turt å bestille meg time. Men, hadde flaks i dag, bestilte no, og fekk om ein time :)
Skal ha jordmortime i morgon, og lunsj etterpå med ei venninnne, så eg håpar at det blir litt søvn i natt...., det er mykje bedre å sjå an dagsformen, og ta det derfra, men da blir det for min del litt lite som blir gjort og ;)

Jeg synes også det er slitsomt! Og så er det så mange som vil lage avtale nå når jeg er i permisjon! Jeg synes det er superhyggelig å ha lunsj med familie eller venninner, men det er så vanskelig å avtale. Og jeg synes det er så tungt å si nei til det også. Alle vil jo være hyggelig, og tenker sikkert at det er greit for meg å ha noe å gjøre slik at dagene går og ventetiden blir kortere. Men jeg blir litt stresset av å ikke vite hvordan formen er den aktuelle dagen.

Jeg kjenner jeg er i dårlig humor og derfor ikke så ivrig på å være sosial. Vil ha i gang denne fødselen:p orker også mindre så klart ja...

Kjenner meg absolutt igjen! Orker ikke å lage avtaler med noen jeg, tar en dag om gangen og tar heller spontane besøk :) Man vet jo aldri hvordan dagsformen er. viktig å få nok hvile nå i tiden mot fødsel, du kommer til å angre dersom du ikke unner deg selv litt hvile :)

Tipper nok vennene dine er forståelsesfulle hvis du må avlyse fordi formen ikke er helt på topp :) Må spare på kreftene, plutselig starter fødselen og da vil du nok ikke angre på at du har avlyst eller sagt nei til avtaler du egentlig ikke orket :)

Back
Topp