Å løpe på do...

Krepsen1983

Forelsket i forumet
åhhhhh, begynner å bli lei av å løpe på do «hele» tiden. Kontoret mitt er i 3.etg og toalettet er i 1.:hilarious::hilarious::hilarious: Håper jeg blir sprek av å ta den trappa haugevis med ganger iløpet av en dag:wacky: nå må jeg ned...igjen :wideyed:

Føler med deg!! :facepalm:

Måtte opp tre ganger i natt for å gå på do, blir slitsomt i lengden :rolleyes:

Jeg går også ofte på jobb. Satser på at vi blir spreke av trappeløping :hilarious: Våkner opp tissetrengt flere ganger om natten, prøver å sovne igjen men det er umulig å holde seg!

Jeg merker ingen forskjell på dagtid, men på natt er det et jevnt renn. Jeg mistenker at det hormonet som skal senke urinproduksjonen om natta (det som sengevætere ikke har fått igang enda og jeg ikke husker hva heter) er fullstendig koblet ut. Det er ikke det at jeg føler tissetrang allerede med bare litt i blæra. Det kommer store mengder hver natt. Tenker stadig vekk: så mye kan jeg da umulig å drukket?

Samme her, på dagtid er det som normalt mens på natten må jeg opp flere ganger ;/
Men jeg ser på det som et godt tegn da...de gangene jeg har mistet, så har jeg i forkant sluttet å gå på do om natten

Jeg har ikke merket noe mer enn vanlig enda. Jeg har oversensitiv blære i utgangspunktet, så har hatt veldig noia for dette. Jeg er på do noen ganger på natta, men våkner som regel av noe annet og så merker at jeg like gjerne kan gå på do.

Jeg måtte tisse oftere de første ukene, aldri vært oppe om natta enda. Tisser ikke så mye nå heller, men det har nok en sammenheng med at jeg får i meg lite mat og drikke også :dead:

Må mye på do på dagen. Men våkner heldigvis ikke på natta enda :)

Etter å ha sovet i ca 3 timer i natt, våknet jeg med strapfull blære som gjorde vondt :inpain: måtte rett og slett springe på do for å tisse :p

Jeg går på do flere ganger iløpet av dagen. Heldigvis har vi do på avdelinga jeg kan bruke. Jobber i barnehage, så det er lett å si at jeg må en tur på do til kollegaene. De har lenge lurt på om jeg er gravid, men jeg har holdt det hemmelig.

Jeg må også opp på natta! Aldri det ellers så det er såååå slitsomt:gen045

Må ikke på do iløpet av natta, men er ofte på do iløpet av dagen. Bir spennende å se når kollegaene reagerer på det, er som regel bare på do i pausen min (er barnehagelærer). :)

Jeg føler jeg løper på do hele dagen, men heldigvis bare en eller to ganger i løpet av natten. Føler blæra ikke tåler noen ting lenger :hilarious:

Hver 3 timer på do i løpet av natten :( legger meg ca kl 21, så det er ett par ganger på do før jeg står opp i syv tiden :wtf:

Føler jeg er den eneste som tisser mindre jeg. Jeg våkner om natta for å tisse, men tisser ikke mye da heller.

Jeg går også ofte på jobb. Satser på at vi blir spreke av trappeløping :hilarious: Våkner opp tissetrengt flere ganger om natten, prøver å sovne igjen men det er umulig å holde seg!
Haha kjenner meg så igjen, kanskje bedre å bare gå så en får sove bedre etterpå;)

Back
Topp