Å komme seg til sykehuset i januar..

neselo

Forumet er livet
Ser for meg at det er snøstorm, 20 minus og glatte veier! En bil som ikke vil starte... Det hadde vært typisk!

[&:][:)]

(Og ja, jeg tenker på ALT) !![8D]

ORIGINAL: Leyah

Hehe ja du tenker på alt ja [;)][:D]

Jeg drømmer mer om hva lillen skal ha på seg når vi skal dra fra sykehuset

Åhh ja *sukk* Gleder meg til å shoppe babytøy! [:)]

hihi.. så det er bare jeg som tenker på sånt. Huff [&o][;)]

port | Innlegg nr.: 4
SV: Å komme seg til sykehuset i januar.. - 12.05.2010 22:45:59

hehe... den tanken hadde jeg faktisk ikke tenkt[8D] går nok bra! [:)] ellers får de jammen sende en sykebil for å hente meg[8D]

Hehe ja du tenker virkelig på alt[8D]

Jenta vår er født i januar 09, da kom vi oss til sykehuset uten noen problemer overhodet.. Var veeeldig kaldt bare!
Men nå bor jo ikke vi langt unna sylehuset heller, 15min med bil kansje...

he he oi jeg har ikke rukket å tenke så langt enda..
Men gleder meg til å shoppe det vi trenger.

Hehe, jeg veit at sambo har bra bil med gode dekk [;)][;)]
Men er redd vi må kjøpe ny bil innen den tid!

Jeg er selv født 10. januar og da jeg skulle hjem hadde låsen i bilføra frosset igjen :) Dette var jo veldig mange år siden, men alt ble filmet og det er morsomt å kunne ta det frem igjen :)

jeg har tenkt på det!!
Jeg nevnte det da vi dro fra legevakta etter jeg hadde finni det ut=)
Så du er ikke rar..!
Isåfall er du ikke rar alene!
:D

ORIGINAL: WishMeLuck

jeg har tenkt på det!!
Jeg nevnte det da vi dro fra legevakta etter jeg hadde finni det ut=)
Så du er ikke rar..!
Isåfall er du ikke rar alene!
:D

hihi, det var godt å høre![:)]

hm ja, men nå bor jeg 15 minutter fra sykehuset, sist gang jeg fødte var jeg 1 og en halv time med fjellovergang fra sykehuset, så forholder meg 100% rolig på det, pluss at jeg har mann innen helsevesenet, som har har hatt fødsel før, så det går bra [:D]

ORIGINAL: kanikketrodet

hm ja, men nå bor jeg 15 minutter fra sykehuset, sist gang jeg fødte var jeg 1 og en halv time med fjellovergang fra sykehuset, så forholder meg 100% rolig på det, pluss at jeg har mann innen helsevesenet, som har har hatt fødsel før, så det går bra [:D]

høres ut som om du er i trygg hender![:D]

ORIGINAL: tone86

ORIGINAL: kanikketrodet

høres ut som om du er i trygg hender![:D]

ja føler meg heldig der...hihi [;)]

Jeg er selv født i januar. Og mamma og pappa har en historie om den fødselen og det å skulle komme seg til sykehuset fordi det var så sinnsykt mye snø. Den historien forteller de hvert år på bursdagen min, og det har det gjort så lenge jeg kan huske... Jeg elsket å høre de fortelle om turen til sykehuset da jeg var mindre (så aldri så galt at det ikke kan bli en gøyal historie etterpå [;)][;)][;)])

ORIGINAL: 3 små engler

Jeg er selv født i januar. Og mamma og pappa har en historie om den fødselen og det å skulle komme seg til sykehuset fordi det var så sinnsykt mye snø. Den historien forteller de hvert år på bursdagen min, og det har det gjort så lenge jeg kan huske... Jeg elsket å høre de fortelle om turen til sykehuset da jeg var mindre (så aldri så galt at det ikke kan bli en gøyal historie etterpå [;)][;)][;)])

:D Alltid koselig med sånne historier :)

- Myth -

Heldigvis ikke noe problem her, 2 min til motorveien. Og da er det strake veien rett til sykehuset som ligger 15 min unna[:D] 

ikke mer enn 25 min unna sykehus her heller.... så går nok så bra! [:)]  (der jeg egentlig er fra tar det 1,5 t til sykehus...)

Med førstemannen tok det 6 timer fra jeg kjente noe til han var ute
Med andremannen tok det 52 minutter fra vannangang til han var ute(47 minutter fra riene begynte til han var ute). Han holdt på å komme i bilen. JM sa da at hvis jeg skulle ha flere så måtte jeg forberede meg på hjemmefødsel.
Da bodde vi 7-10 min unna sykehuset, nå bor vi 35 min unna sykehuset[8|]
Jepp, lurer fælt på hvor denne babyen kommer til å bli født
Men er ikke redd for en hjemmefødsel, bare jeg får ringt ambulasen så de er hos meg ikke så lenge etter bebisen er født [:)]

Back
Topp