Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
port | Innlegg nr.: 4
SV: Å komme seg til sykehuset i januar.. - 12.05.2010 22:45:59
ORIGINAL: kanikketrodet
hm ja, men nå bor jeg 15 minutter fra sykehuset, sist gang jeg fødte var jeg 1 og en halv time med fjellovergang fra sykehuset, så forholder meg 100% rolig på det, pluss at jeg har mann innen helsevesenet, som har har hatt fødsel før, så det går bra [:D]
ORIGINAL: tone86
ORIGINAL: kanikketrodet
hm ja, men nå bor jeg 15 minutter fra sykehuset, sist gang jeg fødte var jeg 1 og en halv time med fjellovergang fra sykehuset, så forholder meg 100% rolig på det, pluss at jeg har mann innen helsevesenet, som har har hatt fødsel før, så det går bra [:D]
høres ut som om du er i trygg hender![:D]
ORIGINAL: 3 små engler
Jeg er selv født i januar. Og mamma og pappa har en historie om den fødselen og det å skulle komme seg til sykehuset fordi det var så sinnsykt mye snø. Den historien forteller de hvert år på bursdagen min, og det har det gjort så lenge jeg kan huske... Jeg elsket å høre de fortelle om turen til sykehuset da jeg var mindre (så aldri så galt at det ikke kan bli en gøyal historie etterpå [;)][;)][;)])