Å komme hjem med nr. 2!

godiva skrev:

Hekla85 skrev:

godiva skrev:
har egentlig ikke tenkt så mye på det, sist lå jeg mye og pappaen fikk ansvar på alt. Snuppa var 2 uker da jeg klarte å bære henne og stå lenge nok til å skifte på henne, og enda tok det lang tid før jeg klarte å sitte (fikk ruptur 3b). Så jeg lå stort sett på sofaen og fikk henne til meg for kos og amming, og husker ikke så mye stress, bare smerter! Håper det blir bedre for oss andre gang..

Måtte søke opp reptur 3b på google.....det så ganske grusomt ut!!! Forstår godt du lå i en så lang periode! Får virkelig håpe på en bedre 2.gang for deg!

Er virkelig ikke noe jeg vil gjennom igjen! Mulig det blir ks denne gangen, men bruker jo lang tid på å komme meg da også... :/

Jeg vil tro at ks er bedre en slik ruptur, jeg var i hvertfal ganske oppegåans etter ks. Prøvde meg t.o.m. på 2km tur til butikken noen 4 dager etter. Men må si at det er ikke til å anbefale (brukte flere timer å komme meg frem og til bake og trodde jeg skulle dø) Men uten om det var det ikke så ille :)

Jeg hadde mine to eldste ganske tett, den ene var 16mån da den andre ble født. Mannen var sjømann og så ikke ungen før uke seinare. Og jeg klarte meg ganske fint, fikk litt hjelp av kusinen min som var 13-14år.

Nå er jeg alenemor, de eldste har blitt ungdommer slik at jeg må vel stole ganske mye på de med å hjelpe med broren som nærmer seg 3år når denne babyen blir født. 
Har ikke tenkt noe veldig på dette egentlig selv om jeg har litt ekstra jobb med gutten min som har Downs. Men jo, gruer meg vel litt. Nå har jeg heller ikke noen familie her i nærheten så å si.
Far til de andre er ikke inne i bildet i det hele tatt slik at det er ikke noe hjelp å ha i fra de heller å avlaste litt med sine barn.
Men faren til den jeg bærer på nå sier at han skal stille opp mest mulig og jeg tror faktisk at han kommer til å gjøre det, men ikke mye han kan hjelpe med den lille helt i begynnelsen da.

til tross for at andremann hadde kolikk og allergier, så var lettere å komme hjem med 2.mann enn 1.mann som var en ekstremt rolig unge. Hadde en helt annen ro andre gangen, og vi var to om jobben hele tiden da vi tok hver vår unge. Eldste var 2 år da. Tenker ikke så mye på hvordan det blir denne gangen, det blir travelt men er vant til liv i leiren nå så det ordner seg nok:)

Back
Topp