Å klare selv

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Herlige bilder!! Han er en utrolig nydelig gutt. 
Nei, ikke alltid så lett. Men øvelse gjør mester, så det er jo fint at han vil klare selv:)

Øvelse gjør mester ja, hehe, han skulle gjerne klart alt med en gang

Takk for det, dette var bare et veldig godt eksempel på hverdagen nå, så det måtte foreviges!

Hahaha, hvorfor ser det bildet der så kjent ut tro? 

Jeg venter og venter på klare-selv-fasen, men her synes jeg bare det blir mindre og mindre av det.

Nydelige bilder av Teodor. 

Her sa det pang! med å skulle klare selv etter at han startet på storavdeling etter ferien =) 
Og det er jo vel og bra, bare litt utfordrende innimellom

Jeg får vente videre på panget jeg også da. :) Trodde nesten det kom i morgest, for da ble han helt vill da jeg prøvde å hjelpe til med genseren hans. Måtte ta den helt av og begynne på nytt igjen selv. :P Har ikke sett mer senere i dag, så da var det vel ikke det likevel.

He he herlige bilder! :) Mathilde skal også gjerne klare selv, måtte hjelpe hun litt i dag - melka kom så mye fortere enn planlagt da gitt:p

Herlige Teodor! =)

Har hatt akkurat samme scenario her ved frokostbordet noen ganger. Hun vil helst gjøre veldig mange ting selv, men hun blir jo heldigvis flinkere etterhvert. =)

Herlig :) morsommer bilder....

Hun her er ikke kjempeopptatt av å gjøre selv, er vel litt bedagelig :)

Men ofte lar jeg henne prøve, og så spør forsiktig om hun vil ha litt hjelp. Hun tar da som regel imot litt hjelp om hun trenger det....

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger han har måttet gjøre ting om igjen, fordi han har fått litt mer hjelp enn han selv har tenkt. 
Noen ganger, når han virkelig ikke hører etter, så hender det at jeg løfter han opp for å bære han til bilen (han har selvsagt fått flere sjanser til å gå selv), og hvis han slår seg vrang da, går det ikke over før han har gått tilbake til der jeg løftet han opp, og gått til bilen selv..

Back
Topp