Å kjenne livmoren

Krepsen1983

Forelsket i forumet
lurer på om jeg faktisk kjenner livmoren her jeg ligger strak ut på sofaen...må rimelig mye på do så blæra er nok full. Like over skambeinet kjenner jeg en litt avlang forhøyning, litt hardere enn resten av magen...føles litt ruflete:smiley-bounce022 vanskelig å forklare...er 7+1 idag. Har jo egentlig ikke peiling hva jeg skal kjenne etter:hilarious:

Sånn så jeg ut da jeg var 15+4 med første. Husker ikke når jeg begynte å kjenne livmoren, men den magen der var bare ekkel :yuck:

Vedlegg

• 9B006209-D4F1-4497-8577-3C97B10A0D94.jpeg
    9B006209-D4F1-4497-8577-3C97B10A0D94.jpeg
    31 KB · Visninger: 57
Jeg kjente også noe hardt nederst i magen når jeg lå i senga her om dagen. Sambo kjente det også. Føles litt ubehagelig å ta på den, men tror det også er meg som syns det er rart å kunne kjenne den nå :shy:

Er jo gøy at livmora nå begynner å synes.

Her står magen skikkelig ut allerede, og jeg er førstegangs :p Noe er nok luft, men mamma og søsteren min var gedigne tidlig de og. Mammaklær er allerede tatt frem (10+5), og jeg har ikke sjans til å få på meg de vanlige buksene mine lenger :p Hele nedre del av magen er noe hard, ikke den luften jeg hadde de første ukene.

Back
Topp