Å kjenne liv.

Latterfrosken

Forumet er livet
Mange som kjenenr det nå? Jeg tror jeg har kjent det et par ganger, mend et er veldig svakt, og ikke hver dag.
Noen av dere som kjenenr det tydelig?

Jeg kjente babyen sparke ordentlig første gang 17.juni.Da var jeg 16 uker og 1 dag på vei[:D]

Jeg kjente liv første gangen når jeg var 15+3. Syns selv det var tidelig. Men har jo kjent det rett som det er i ettertid. Ikke hver dag da[:D]

ORIGINAL: *Frøken Dings*

Har ikke kjent noenting, jeg....[&:]

Ikke jeg heller. Det er jo ikke vanlig å kjenne noe så tidlig. Satser på at det første sparket kommer mens vi er på bryllupsreise i Mexico jeg [:D] Jeg er 18+3 når vi kommer hjem, så det er jo mulig.

Først gleder jeg meg til tirsdag. Håper veldig på å få høre hjertelyden da ja.

Jeg har kjent det såvidt, er i uke 16 nå. Kim har også kjent såvidt. Enklere å kjenne når man har vært gravid før tror jeg for da vet man hva man skal kjenne[;)]

har kjent liv.kjente det på min høyre side i uke 13ca.har kjent det etter det.men det er veldig svakt enda.håpe kjenne mere liv etterhvert no.det er hele tiden på samme side.fant hjerteslagene på den siden og.

Kjente første sparket da jeg var i uke 14 men har ikke merket noen spark siden bare bevegelser gleder meg til jeg kjenner det onkli

Nå spraker babyen rett som det er.Kjenner det mange ganger hver eneste dag! Spesielt når jeg akkurat har lagt meg for å sove!!! Da ligger den og holder mamma våken.[;)]

Har kjent bevegelse der nede, men ikke spark. Kjenner de ikke fra utsiden da. Legen min påstår selvfølgelig at det bare er luft, men jeg vet bedre =)

Jeg mener å ha kjent beibien bevege seg og ett og anna spark nå i ca 2 uker.. nesten.. på min venstre side.. det er så deili... Er førstegangsfødende, så det kan godt hende at det bare er innbildning?? Men det var itje så ofte i begynnelsen, men nå er det flere gang for dag.. å jeg har lagt merke til det.. kjenner forskjell på luft og beibien da.. (tror jeg... heh..) Men spennende er det uanset assa!!! hihi gled dere som itjehar kjent noe[:D][:D]

ORIGINAL: *Frøken Dings*

Har ikke kjent noenting, jeg....[&:]

Ikke æ heller.. Om "boblinga" ligne luft på avveie, så ha æ kansje kjent nå ett par gang, men ellers INGENTING[&:][&:]

Ikke kjent så mye jeg heller. var på ultralyd i dag og så at morkaken ligger som en støtdemper mellom magen og babyen og du kjenner jo ingenting i ryggen. Må nok vente til i allefall uke 20 mente jordmor..

Men da har jeg en ting å glede meg til i alle fall[:)]

jeg kjente tydelige spark for første gang i går kveld! Hadde lagt meg, å hørte på nattønske mens jeg kjente på magen. plutselig var det som et vagt spark mot fingrene. Det kom flere, men ikke i takt, det var kjempestort! gled dere[:D]

jeg kjente bevegelse litt over uke 13. men jordmor syntes det var litt vel tidlig, helt til vi skulle finne hjertelyd 26.6 da sa hun at hun godt kunne tru at jeg hadde kjent noe, for det var vankelig å finne hjertelyden lenge nok til å telle slagene[:D] babyen flyttet seg hele tiden. får se om legen finner det bedre til tirsdag. kjenner ikke hver dag men jevnlig. skulle gjerne kjent det mer.

Back
Topp