Å kjenne liv

Nelly84

Glad i forumet
Flere enn meg som har merket tidvis mindre/endret aktivitetsmønster? Jeg kjenner han hver dag, men ikke like ofte nå som før. Mulig er det fordi jeg har mye å gjøre, og kanskje "klaffer" det ikke helt når jeg kjenner etter...

Den har nok bare snudd seg. Ligger de med hodet ned merker man mer bevegelse enn om de er i seteleie. Prata med legen på sykehuset om det for ei uke sida siden jeg opplevde akkurat det samme.

Last edited:
Har hatt det akkurat likt! Fra å være kjempeaktiv, så ble han plutselig veldig rolig. Kjente plutselig bare bevegelser et par perioder i løpet av dagen. Sto på nippet til å ringe føden. Men så snudde han seg plutselig igjen tydeligvis, for nå er det full fest og baluba igjen. :)

Har hatt det akkurat likt! Fra å være kjempeaktiv, så ble han plutselig veldig rolig. Kjente plutselig bare bevegelser et par perioder i løpet av dagen. Sto på nippet til å ringe føden. Men så snudde han seg plutselig igjen tydeligvis, for nå er det full fest og baluba igjen. :)
Ja, etter at jeg var på kontroll der hun så at mini lå i seteleie må den ha snudd seg med en gang. Full fest :)

Går litt opp og ned her, men jeg tror at når hun har snudd seg og når jeg er aktiv selv kjenner jeg ikke så godt om hun er det. Av og til kjennes det ut som hun sparker mot ryggen, men da må jeg konse hardt for å kjenne noe. Men så glimter hun plutselig til med "raid" fulle av kraftspark utover :-)

Syns jeg kjenner mye mer liv nå enn tidligere .D

Ja, jeg har hatt det slik i perioder. Nå sist i helga.. Helt til jeg klagde min nød til mannen, da ble det baluba nedi der. Magen hoppet og rullet og gjorde ting jeg aldri har sett før :D

Varierer fra dag til dag her... Men om du er mye i bevegelse blir babyen ofte bli roligere da... Og merker å at jeg kjenner mindre de dagene jeg beveger meg mye da... Kjenner ikke så godt etter da heller. Men når du roer ned/spiser noe skal du kjenne bevegelse.. ;)

Jeg kjente nesten ingenting på flere dager, har doppler slik at jeg viste at han levde, men tok kontakt med fødeavdelingen, og hun så at han lå med hodet opp, og bena litt skrått bakover, og derfor kjente jeg ikke stort, men han har snudd seg nå så nå kjenner jeg det godt igjen, men merker at han sover lengre enn før, er 26+3

Kjenner meg igjen i det du skriver, og andre her også.
Fram til i dag (28+0), har mini i magen vært superaktiv, og det har vært skikkelig baluba i magen, men i dag har jeg reagert på mye mindre aktivitet. Jeg kjenner bevegelse og små dult i ny og ne, men ikke så mye som tidligere.
Skal på UL i morgen, så blir spennende å se hvordan den ligger:)

Back
Topp