Å kjenne bevegelser

Sienna

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Februarhjertene2017
(Beklager, men finner ikke igjen den tråden det stod noe om hvo tidlig fleregangsfødende hadde kjent bevegelser, så jeg oppretter en ny)

Til saken: I dag har jeg kjent noe som minner om leamus på høyre side og litt nedenfor navlenivå, og det var nettopp denne leamus-følelsen som viste seg å være babyen i forrige svangerskap, men da skjønte jeg det ikke ordentlig før jeg var ca. 16 uker på vei. Synes jo at 11+1 kanskje er litt tidlig (men kanskje det bor en supersterk liten krabat der inne?), men i og med at jeg for noen morgener siden så (under en kynner) at livmoren min lå tydelig til høyre nederst på magen, så gir jo det bare enda mer håp og tro på at det faktisk kan være babyen. Litt luft i magen har jeg innimellom, men det kjennes på en helt annen måte.

Så, kjære fleregangsfødende; når skjønte dere at det var babyen som beveget seg med nr. 2, 3, 4++ ?

Jeg har også kjent på noe sånt den siste uka, det kjennes sterkere ut enn bobler, så jeg er nesten sikker på at det er bebisen jeg kjenner:-) dette er mitt svangerskap nummer 3:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min nummer tre og har kjent babyen siden rundt 11 uker:-) Er 13 uker i morgen og kjenner babyen veldig godt flere ganger om dagen n :-D Er så koselig ;-)

Har kjent det selv - som en liten fiskehale. Men har tenkt at det er andre ting som foregår der nede. Men luft og tarmbevegelser kjennes anderledes ut. Med forrige lå morkaken forran så jeg kje te ingenting før veldig sent sist, så det er vanskelig å si for min del. Spennende tider nå ;-)

Jeg har kjent noe i et par dager nå:) Syns det er litt tidlig,
men jeg har jo kjent samme følelse en god del ganger tidligere...og den er ikke å ta feil av <3

Jeg kjenner mine to av og til, kjennes enten ut som leamus eller som bobler som sprekker :) Er veldig deilig følelse <3

Jeg kjenner min baby, har vel kjent den en ukes tid eller mer. Kjenner den inntil buken min når den tar salto eller noe .. :-) Jeg er sikker på at det er dette nå, for på UL kunen jeg se når den beveget seg og kjente babyen på samme tid .. Utrolig! <3 Sist kjente jeg ikke noe før langt uti svangerskapet..

Når jeg var førstegangsgravid kjente jeg det ikke før i uke 17, men nå synes jeg at jeg kjenner bevegelser i magen <3 Jeg har vel kjent det en ukes tid tror jeg :)

Jeg er rimelig sikker på at jeg kjente babyen i dag :) Er 13+2 og førstegangsgravid

Gleder meg til å kjenne liv!

Er 11 uker og kjenner ingenting! Men det er jo litt tidlig enda (selvom ul viste en aktiv krabat, helt fantastisk!).

Førstemann kjente jeg ikke før uke 19!

Back
Topp