Å kjøpe brukt utstyr

Jeg kjøpte en bbhugme brukt. Vasket trekke og la selve puta og oppbevaringssekken i fryseren. Lot den ligge noen dager. Fikk forøvrig opplyst at den var under 1 år, noe som kan stemme med barnet som hang på armen da jeg hentet den. :)
 
Ting jeg har kjøpt brukt (til hun jeg har fra før) og spart mye penger på er peeent brukte vogn- og bilstolposer, bedside crib (uten madrass), svært pent brukt ulldress fra Lille lam til liten baby, leker av diverse slag, vinterdress ++

Klær synes jeg er litt vanskelig, for jeg synes mange barneklær fort ser slitte ut. Tynn ull foretrekker jeg å kjøpe nytt, mens dresser godt kan være meget brukt.
 
Ganske lenge til, men sko skal man også være forsiktig med å kjøpe brukt, eller bruke søsken sine. Vi har valgt å kjøpe et par nye sko til barnehagen og så et par brukte til hjemmebruk for eldstemann. Sko blir slitt etter de føttene som bruker dem. Så har man veldig forskjellige føtter kan man ende opp med å gå feil i brukte sko. Så vi kommer nok til å kjøpe nye barnehagesko til nestemann av de hen kommer til å bruke mye. Overgangssko som bare brukes noen uker eller bare et par ganger i uken hjemme tenker jeg ikke er så farlig.
 
Ganske lenge til, men sko skal man også være forsiktig med å kjøpe brukt, eller bruke søsken sine. Vi har valgt å kjøpe et par nye sko til barnehagen og så et par brukte til hjemmebruk for eldstemann. Sko blir slitt etter de føttene som bruker dem. Så har man veldig forskjellige føtter kan man ende opp med å gå feil i brukte sko. Så vi kommer nok til å kjøpe nye barnehagesko til nestemann av de hen kommer til å bruke mye. Overgangssko som bare brukes noen uker eller bare et par ganger i uken hjemme tenker jeg ikke er så farlig.

Det er sant, takk for at du deler! :joyful:Eg vet eg skal få mye brukt klær, nå vet eg å være forsiktig med brukte sko...
 
Ganske lenge til, men sko skal man også være forsiktig med å kjøpe brukt, eller bruke søsken sine. Vi har valgt å kjøpe et par nye sko til barnehagen og så et par brukte til hjemmebruk for eldstemann. Sko blir slitt etter de føttene som bruker dem. Så har man veldig forskjellige føtter kan man ende opp med å gå feil i brukte sko. Så vi kommer nok til å kjøpe nye barnehagesko til nestemann av de hen kommer til å bruke mye. Overgangssko som bare brukes noen uker eller bare et par ganger i uken hjemme tenker jeg ikke er så farlig.
Nyttig! Takk :D
 
Anbefaler to par av en del sko. Veldig deilig å slippe å få panikk fordi skoene som lillemann skal bruke i barnehagen i morgen er søkk våte. Bare å sende med han de brukte skoene og la de andre tørke sakte. Vår er dessuten ofte ute litt på ettermiddagen når han kommer hjem. Spesielt støvler har vært viktig for oss å ha to av. Og det er altfor dyrt å kjøpe begge par nye.
 
Back
Topp