Å kjære mandag...

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Grått og trist mandagsvær, kidden har hatt øreverk i natt så vi har sovet 3 timer og jeg er kvalm... :( Dette blir en lang dag på jobb!

Håper dere har en bedre mandag enn meg:)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Off, hørtes ikke bra ut :( Hvis det er noen trøst så har jeg også skikkelig blåmandag! Sovet dårlig, kvalm og uggen. Men men, da kan det vel bare bli bedre ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
:( Hvis det er noen trøst så har jeg også skikkelig blåmandag! Sovet dårlig, kvalm og uggen. Men men, da kan det vel bare bli bedre ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app[/quote]

Det tenker jeg også! En stor latte erkjøpt og jeg har bestilt meg 4 gravidbukser fra HM :) Vet av erfaring at de alltid blir utsolgt i 36:confused:
Gleder meg til å fa de og ikke minst begynne å bruke de :) (forhåpentligvis...)
 
Huff!! Det hørtes tungt ut. God bedring til sønnen din :) Og lykke til på jobb, håper kvalmen gir seg i løpet av dagen =)
 
God bedring til dere begge :)
 
Jeg har vært hos legen nå og fått positiv test og time til tidlig ultralyd klokka 13 i dag. Gleder meg i hel:) Så toppers mandag for min del. Til tross for sykt barn, grått vær og dårlig form.. ;)
 
Jeg har vært hos legen nå og fått positiv test og time til tidlig ultralyd klokka 13 i dag. Gleder meg i hel:) Så toppers mandag for min del. Til tross for sykt barn, grått vær og dårlig form.. ;)

Lykke til! :) Kanskje det er to små bankende hjerter der:D


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Åh dårlig!!! Helt kaos på jobb så jeg klarte ikke ta det med ro, måtte bare dra hjem må nok fortelle det på jobb etter ul på torsdag, så de tar hensyn :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har vært hos legen nå og fått positiv test og time til tidlig ultralyd klokka 13 i dag. Gleder meg i hel:) Så toppers mandag for min del. Til tross for sykt barn, grått vær og dårlig form.. ;)
Ååå så spennende:D ikke lenge til du er ferdig nå då;) gleder meg til å høre hvordan det gikk:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ååå så spennende:D ikke lenge til du er ferdig nå då;) gleder meg til å høre hvordan det gikk:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det gikk kjempebra! :) foreløpig så alt fint ut, og det var et bittelite hjerte som slo <3 lykkerus <3
 
Lykke til! :) Kanskje det er to små bankende hjerter der:D


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
De fant bare en forstersekk, og kjenner jeg er glad for det :) har jo ei lita fra før, så hadde blitt veldig travelt med 2 til.
 
[q uote="Vestlandsjenta, post: 17290672, member: 65227"]De fant bare en forstersekk, og kjenner jeg er glad for det :) har jo ei lita fra før, så hadde blitt veldig travelt med 2 til.[/quote]

Gleder meg til jeg skal på Ul:D
Skal til legen i morgen, så håper jeg kan få en henvisning til tidlig UL siden jeg mistet sist..



❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Back
Topp