Å jobbe 100%

lolisosa

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg er sykepleier og jobber 100% ved et aldershjem...vi har endel tunge løft,men jeg holder meg unna slikt. Jeg er veldig obs på at jeg ikke må stresse. Jeg hadde en MA i februar i år, og jeg er veldig redd for at det skal skje igjen. Tror dere det er for mye å jobbe 100%? er det noen her som jobber fullt? Jeg syns det er et mareritt om mandagen å vite at jeg har 5 dager m jobbing i strekk uten en fridag i mellom. Når jeg kommer hjem om ettermiddagen sover jeg 1,5 timer bestandig pga. jeg er mye trøtt for tiden. Er dette for slitsomt tror dere? Jeg SKAL ikke miste igjen![8|]

Jeg er forresten 7uker og 5 dager på vei.

leser du bladet "gravid"? denne mnd så står det om yrker i faresonen,
og sykepleier er en av yrkene under den kategorien!

er du mye sliten og trøtt, så dra til legen og sykmld deg en stund og sov mye,

og bruk litt tid på deg selv[;)]

lykke til[:)]

Jeg jobbet 100% frem til en mnd. før hun meldte sin ankomst, da ble jeg sykemeldt pga svangerskapsforgiftning. Hvis det var ting jeg ikke klarte gjøre eller ikke ville, var sjefen min så grei - han sa at jeg måtte bare gjør det som var best for meg. Han var glad så lenge han fikk beholde meg.

Takk alle sammen for så raske svar!

Hei Snuppepia! Hva jobber du som da?

Millemax: Jeg har ikke lest "Gravid" nei....må se om jeg kan få skaffet meg det. Kan jeg kjøpe det i vanlig dagligvareforretning?

Er typograf og til vanlig sitter jeg med datamaskin i 7 1/2 time. Ble veldig slitsom å sitte så lenge i gangen, måtte ofte opp å gå. Spesielt etterhver som magen ble veldig stor.