Å, jeg elsker han

aspiritofthewild

Blir kjent med forumet
Barnefaren og jeg har kranglet en del og i dag ringte han og sa at: Jeg har tenkt litt, dont be cruel to the one that has your heart. " Å den var søt synes jeg. [:)]

Det var kjempe søtt ja! [:)] Må legge til at jeg elsker min også, selv om vi ikke har kranglet[;)]

ORIGINAL: fruluna

Den hadde ikke jeg blitt imponert av men..

Må signere den, virket litt glatt

Hadde gubben min sakt det tror jeg hadde ledd....Men vi alle er forskjellige og heldigvis for det!

ja jeg hadde vel besvimt av skrekk høresw ut som en dårlig film fra 50 tallet.. men sikkert fint ment

Hei folkens....

Blir oppgitt jeg. Det er lett for dere mødre og vite hvordan dere vil ha det, men ikke glem at vi som er menn prøver så godt vi kan å tilfredsstille dere. Bare ikke legg lista deres for høyt, og dere vil fort oppleve at det er mye å hente.

Synes det er fint at han ringte jeg. Viser at han bryr seg![:D]

ORIGINAL: Far til 2 snart 3

Hei folkens....

Blir oppgitt jeg. Det er lett for dere mødre og vite hvordan dere vil ha det, men ikke glem at vi som er menn prøver så godt vi kan å tilfredsstille dere. Bare ikke legg lista deres for høyt, og dere vil fort oppleve at det er mye å hente.

Hyggelig med det motsatte kjønn her! Det er vel ganske ofte vi stiller litt høye krav til dere mannfolk, og tror dere skjønner alt vi vil at dere skal si og gjøre....[;)]

Back
Topp