Å ikke vite kjønn

mrsmama

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Hva er deres tanker?
Skal dere vite kjønn?

Vi prøver på nr 4 og visste kjønnet på de 3 andre.
Hadde vært fryktelig spennende å ikke vite det!

Meeeen... spørs om vi klarer!
 
Vi lurer på å prøve på nr 3, og da har jeg (i hvert fall foreløpig) lyst til at kjønn skal være en hemmelighet. Med nr en ville vi vite begge to, og med nr to ville jeg egentlig ikke vite men samboer ville gjerne vite.
 
Hva er deres tanker?
Skal dere vite kjønn?

Vi prøver på nr 4 og visste kjønnet på de 3 andre.
Hadde vært fryktelig spennende å ikke vite det!

Meeeen... spørs om vi klarer!

Prøver ikke enda, men skal ikke vite neste gang :)
 
Vi venter vår første nå, jeg var alt for nysgjerrig så måtte vite :)
 
Visste på 1. Og skal definitivt vite på nr 2:dummy1::dummy:
 
Vi ville vite det på nr.1 og nå som vi prøver på nr.2 har vi ikke diskutert det, men jeg vet at jeg gjerne vil vite det :)
 
Vi ville ikke vite med nr1 i 2006, med nr2 endret vi mening (mannen da) og ville vite likevel, med nr3 ville vi vite men hun var ikke sikker (fikk bekreftet det hun trodde i 3d skanning noen uker senere)
Nå vil jeg gjerne vite om vi er heldige igjen :)
Har så lyst på en lillebror :p men vi lager veldig fine jenter også :)
 
Jeg hadde litt lyst til å ikke vite med nr 2, men samboer ville gjerne vite. Men tenk så spennende stund på fødestua om man ikke vet!!
 
Vi visste ikke med nr 1! Var veldig spennende ❤️
Tror vi skal vite nå med nr 2.
 
I starten av svangerskapet nå var jeg så gira på det å ikke vite før fødsel, men nå når OUL nærmer seg så kjenner jeg på at jeg har lyst til å vite allikevel. :hilarious:
 
Jeg klarer ikke å ikke vite. Visste ikke med førstemann, og jeg syntes ikke det var noe _mer_ spennende enn med de neste fem i rekka. Det er så mye spenning i å få barn alikevel.
 
Jeg vet ikke hvis jeg kunne klare meg uten å vite :) Men,jeg venter en gutt nå i august og håper at vi får ett barn til,kanskje vi prøver å ikke vite da.:joyful:
 
Hva er deres tanker?
Skal dere vite kjønn?

Vi prøver på nr 4 og visste kjønnet på de 3 andre.
Hadde vært fryktelig spennende å ikke vite det!

Meeeen... spørs om vi klarer!

Hvorfor liker ikke på posten min?
 
Vi viste på nr 1. Og ikke på nr 2. Jeg og mannen vil heller ikke vite på nr 3. Vi har en av hver så har ikke noe å si hva det blir. Har alt til begge. Gjorde ikke noe at de ble gutt sist. Han gikk fint i litt rosa og lilla klær.
 
Vi har en av hvert kjønn og har visst kjønnet begge gangene. Når vi forhåpentligvis blir gravide med nr 3 så ønsker jeg ikke å vite ❤️
 
Back
Topp