Å ikke tro helt på det

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg er skikkelig testetøs denne gangen ... Har tatt maaaange tester som alle har vært positiv , og nå reiste vi bort i 5 dager hvor jeg bevisst lot alle testene ligge igjen hjemme (5timer unna). Begynte å klø i fingrene i går og jeg begynte å tro at kanskje er jeg ikke gravid allikevel ?

Så tok såklart noen nå, og dette ble de siste jeg tar, da alle strekene er over dobbelt så sterk som for 5 dager siden og den digitale er fortsatt positiv :) nå skal jeg prøve å NYTE svangerskapet :)

ImageUploadedByBV Forum1430826561.311650.jpg
 
Vet akkurat hvordan du har d :) tester av og til ennå jeg:) mååååå bare dobbelt sjekke ;-)


Det er så rart !!!:p jeg tok to tester med mine to første .. To stk å så var alt greit :p må være noe som kommer med alderen :p
 
Hehe, d er mulig :p mm tror for min del at d kommer også av at jeg aldri har vært gravid før, d går liksom ikke helt opp for meg :p
 
Jeg føler meg heller ikke helt ferdig med testinga :p må vel innom apoteket å kjøpe en ny CB med ukeindikator :p :D aner ikke hvor mange billigtester jeg har brukt til nå..:rolleyes:
 
Jeg føler meg heller ikke helt ferdig med testinga :p må vel innom apoteket å kjøpe en ny CB med ukeindikator :p :D aner ikke hvor mange billigtester jeg har brukt til nå..:rolleyes:


Over 30 positive strimler her... Tre cb+ , en CBD med uke og en uten idag (kjøpte feil). Men lovte gubben å roe meg nå:p
 
Det er så rart !!!:p jeg tok to tester med mine to første .. To stk å så var alt greit :p må være noe som kommer med alderen :p
Jeg tok kun 1 test ned de to andre og nå har jeg tatt en hele haug på alle forsøkene .......sikkert alderen ....hihi .
Har til og med tatt blodprøve denne gangen. Men tror det fortsatt ikke helt ( med mindre jeg tenker på brystene som er super vonde) og har lyst til å prøve en digital....helt fjern.
 
Jeg tok kun 1 test ned de to andre og nå har jeg tatt en hele haug på alle forsøkene .......sikkert alderen ....hihi .
Har til og med tatt blodprøve denne gangen. Men tror det fortsatt ikke helt ( med mindre jeg tenker på brystene som er super vonde) og har lyst til å prøve en digital....helt fjern.


Hehe, garantert alderen ;) siden vi er flere :p

Så rart at vi ikke skal tro på d :p

Har lest på bv at EL tester kan slå ut ved graviditet så ville teste det isted, å test streken ble KNALL sterk tvert urinen kom til den, sterkere enn kontroll streken , aldri sett den så sterk :p på tide å tro på puppene, kvalmen og testene :p
 
Hehe, garantert alderen ;) siden vi er flere :p

Så rart at vi ikke skal tro på d :p

Har lest på bv at EL tester kan slå ut ved graviditet så ville teste det isted, å test streken ble KNALL sterk tvert urinen kom til den, sterkere enn kontroll streken , aldri sett den så sterk :p på tide å tro på puppene, kvalmen og testene :p
Jeg har også brukt el tester :p dn ble sterkere enn kontrollstreken med en gang jeg la dn fra meg :p mn de er jo litt mer sensitiv da :) får ikke like sterke streker på g-test :)
 
Jeg er å helt på tester'n har tatt en hel haug og ikveld skal el test brukes ikke sunt for lommeboka, men heldigvis handla på e bay. Men lyst på flere cb+ tester. Haren digital med uke jeg skal ta på fredag :p
 
Jeg tok kun 1 test ned de to andre og nå har jeg tatt en hele haug på alle forsøkene .......sikkert alderen ....hihi .
Har til og med tatt blodprøve denne gangen. Men tror det fortsatt ikke helt ( med mindre jeg tenker på brystene som er super vonde) og har lyst til å prøve en digital....helt fjern.
Ja det gjorde jeg også dem andre to gangene.

Har ikke tatt så mange nå heller da. 3 digitale og en vanlig. Men har lyst på en digital til, bare for å få se 3+
 
Jeg har testet nesten 30 ganger :) Ikke noe galt i det synes jeg.
Synes det er moro å følge utviklingen. :D
 
Haha... Dere er noen skikkelige testetøser! ;) Jeg har kun tatt en A1 og en digital med ukesindikator. Kjenner jeg får lyst til å ta enda en digital når jeg leser her inne, men kroppen er ikke til å ta feil av... Jeg er virkelig i gravid-modus.
 
Heheh, jeg er ille xD skal gi bort testene mine til ei vennine som er prøver :) (men har selvfølgelig bestilt en digital med ukesindikator så jeg kan se om d blir 3+ ;)
 
Back
Topp