Å ikke føle seg gravid

Myth

Forelsket i forumet
Sånn "out of the blue" føler jeg meg ikke gravid.

Vet at det er normalt å kjenne - ikke kjenne seg gravid, men jeg blir litt småhysterisk (bare litt da) :D

Sikkert ikke alene om å overanalysere alt som skjer (ikke skjer) til det verste! Personlig synes jeg vil alle skulle
hatt våre egne UL-maskiner hjemme! Det hadde spart oss for mange bekymringer og legene for oss småhysteriske
gravide damer!

Ha en flott dag alle sammen!

- Myth -

Jeg har fremdeles ikke helt skjønt at jeg er gravid engang, he he, selv om kvalmen er her til en viss grad gjennom hele dagen og jeg reagerer rart på ting[:)]
Har nok veldig milde symptomer i forhold til resten her, men velger å tro at jeg bare er heldig[;)]

Håper du merker litt symptomer igjen snart så du kan føle deg gravid igjen[:D]

Ha en flott dag selv snuppa

[:D] Takk takk, honning84 :D

Joda, jeg tror nok at jeg kan kjenne at det strekker litt her og der, men jeg har nok også milde symptomer i forhold til mange andre - akkurat slik mamma hadde det. Vi får bare nyte det!

- Myth -

Vet akkurat hvordan du har det...

Persolig ville jeg heller løpt ned døra til legen en å ha UL hjem...Tenk om tenk om...Det hadde nesten vært værre...[&o]

Men en sånn angelsound eller babywatcher er kanskje like greit...[:D]

Har det litt sånn her innimellom... dermed er gleden stor her når jeg faktisk kjenner at "oooi, kvalm jo!!!" [;)]

Priser meg egentlig lykkelig over at jeg ikke har verre symptomer enn jeg har hatt til nå[:D]
Kvalmen har begynt å ta seg en del opp de siste dagene, men satser på at litt hvile i helga gjør susen[;)]

Vurderer sterkt å kjøpe AngelSound etterhvert altså, hva med dere?[:)]
Så inne på desember10 at noen trodde det kunne være farlig å bruke dette for mye, noen av dere som vet om det stemmer?[:)]

Jeg følte meg ikke gravid sist før jeg kjente spark ca 19 uker på vei. Hadde INGEN symptomer. Vi får bare være glade for det[:)]

ORIGINAL: *MaCa*

Vet akkurat hvordan du har det...

Persolig ville jeg heller løpt ned døra til legen en å ha UL hjem...Tenk om tenk om...Det hadde nesten vært værre...[&o]

Men en sånn angelsound eller babywatcher er kanskje like greit...[:D]

Hva kan legen gjøre? Hun har ikke noe UL-maskin :)

Godt vi er flere som føler det sånn.... 

ORIGINAL: honning84

Priser meg egentlig lykkelig over at jeg ikke har verre symptomer enn jeg har hatt til nå[:D]
Kvalmen har begynt å ta seg en del opp de siste dagene, men satser på at litt hvile i helga gjør susen[;)]

Så inne på desember10 at noen trodde det kunne være farlig å bruke dette for mye, noen av dere som vet om det stemmer?[:)]

angelsound/babywatcher. er i seg selv ikke farlig... dette er feldig små stråledoser(ul styrke)

ul er jo ikke farlig i seg selv...
men det er vel å ikke overdrive... men bruk med måte hold 3 min hver dag det er hva som er annbefalt å bruke MAKS på det...

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: honning84

angelsound/babywatcher. er i seg selv ikke farlig... dette er feldig små stråledoser(ul styrke)

ul er jo ikke farlig i seg selv...
men det er vel å ikke overdrive... men bruk med måte hold 3 min hver dag det er hva som er annbefalt å bruke MAKS på det...

Aha[:)] Takk for svar[:)]

jeg føler meg heller ikke gravid.. blir litt hysterisk jeg også på grunn av det som skjedde i forrige svangerskap.. men vi får håpe på det beste og slappe av.

Eg har nå spydd igjen i dag[:'(] blæææææ.. og har skikkelig vonde pupper.. helt sykt, gjør jo vondt bare eg snur meg fort[8D]

ORIGINAL: Camilla!

Eg har nå spydd igjen i dag[:'(] blæææææ.. og har skikkelig vonde pupper.. helt sykt, gjør jo vondt bare eg snur meg fort[8D]

skulle jogge til busstoppet i dag... FYTTIGRISEN!!!! SMERTER... puppene er bare i veien fortiden... [:@]

i know how you have it

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: Camilla!

skulle jogge til busstoppet i dag... FYTTIGRISEN!!!! SMERTER... puppene er bare i veien fortiden... [:@]

i know how you have it

ja sant.. kjennes jo ut som de skal rive seg av[&:] au au..

Jeg føler meg heller ikke gravid!! Anna enn at jeg er konstant trøtt da!! Ikke er jeg kvalm heller.... er redd det kan ha skjedd noe. heldigvis skal jeg til legen på tirsdag!

Jeg føler jeg har ingen symptomer. Jeg kjenne bare at magen er blitt mer fast i fisken [:)]

I det forrige svangerskapet mitt var jeg konstant kvalm hele formiddagen og hadde ikke sjans å få i meg mat. Denne gangen spiser jeg mine vanlige to brødskiver til frokost.

Håper det kommer noen symptomer etterhvert. Slik at en føler seg litt gravid ihvertfall, siden det ikke vises enda.

Jeg er også ganske sprek! Mamma var akkurat likens når hun var gravid både med meg og broren min.. Kanskje sånt er arvelig?

Har heller ikke hadde noe plager. Har dager hvor jeg ikke føler meg gravid og glemmer at jeg er gravid. Men de siste kveldene har jeg begynt å bli litt kvalm. Å det er jeg så glad for. Da får jeg en påminnelse om den lille spiren som vokser i magen. Synes faktisk det er litt koselig å være gravid-kvalm [:)]. 

Back
Topp