Å hurra meg hei

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Hvor det murrer i korsryggen idag. Vil tru det er noe modning på gang for det murrer som sagt, magen strammer seg og det stikker i hufsetufsa og svir nedover lårene. Og jeg ligger bare på sofaen. Tok meg selv i å stønne høyt plutselig her i stad. Ikke direkte vondt men kjennes godt. Måtte gå på do for å se etter blod for det føltes nesten som om det skulle komme noe. Men bare blankt slim. Utrulig spennende tid vi er i nå når man kjenner etter alle disse små tegnene. Og blod er ikke så skummelt som det ville vært for noen uker siden. :)

Absolutt spennende tider ja! Har skikkelig stikkinger i hufsetufsa i dag jeg også! :p Hva er det som gjør det mon tro?

Si det du... er vel en blanding mellom modning, baby som kommer lenger ned, bekkenløsning og sikkert mer :)

Det hadde jeg også for noen uker siden...varte en god uke før det ga seg. Hva er det for noe? er jo faktisk vondt.. o_O

Hadde en sånn dag i går. Men i dag er det ikke så ille igjen. Men nå er jeg glad for alle tegn på modning :)

Hadde en sånn dag/natt i forgårs og i går... Helt forferdelig mye smerter!!
Så var hos legen i dag og alt er perfekt som det skal :) men ble sykemeldt Frem til permisjonen starter (13 dager til) og må ta alt med ro, siden både legen og jm mistenker baby vil være litt tidlig ute.. Siden allerede nå (34+3) så hadde jeg ganske aktive rieraktiviteter...

Jeg synes han kan vente litt til jeg..i hvertfall til uke 37 er kommet!! :O
Ble litt stresset!

Men ble litt lettet over at nå ligger han i hvertfall med hodet ned (det gjorde han ikke sist kontroll). Og i følge legen så er den ganske dypt nede allerede...

Spenningen bare stiger !

Jeg har bare vondt under ribbeina fordi hode lager gnagsår der, og ingen tegn på modning, vil heller ha tegn på modning kjenner jeg, vil virkelig ikke ligge innlagt på sykehuset på selveste julaften...

Back
Topp