Å hoi! En liten oppdatering!

McMummy

Glad i forumet
Hallo folkens!
Jeg kan vel trygt si at det er år og dag siden jeg har vært inne her. Dagene går, og tida strekker ikke alltid til! Hvordan har dere det folkens? Noen av dere klarer jeg å følge litt med på fb, men det blir liiite her inne. Noen av dere husker vel knapt at jeg har vært her! Og her har det jammen forandra seg også siden sist...
Vi har det i alle fall bra! Jeg jobber nesten fullt, og Henrik og storesøster er i barnehagen. Nå nærmer det seg heldigvis skoleferie, og da venter en 2 ukers tur til Tyrkia for hele familien! Kan nesten ikke vente! Det blir kanonherlig!

Henrik er blitt en liten mann. Han er en kosete liten godklump som er veldig glad i mammaen og pappaen sin. Han elsker å leke med biler, gravemaskiner og verktøy, men han er gjerne med og leker med dukkene til storesøster. Nå har han også vært bleiefri uten uhell i to uker! Han er kjempeflink. Det er veldig rart å plutselig ikke ha bleieunger lenger etter 5 år som bleieskiftarbeidere ;-). Storesøster Eline ble 5 i april, og er ei super jente. Vi har våre krangler, men husfreden holder foreløbig ;-).

Ellers er det ikke mye nytt at beretta. Det skjer ikke de store sprellene. Av og til tenker vi på et nytt familiemedlem, men etter strie dager lurer vi på hva vi i det hele tatt tenker på...emoticon
Så vi er i tenkeboksen enda en stund, og nyter våre to små enn så lenge.

Skulle gjerne lagt ved noen bilder, men tror jeg må sette meg inn i det på nytt her..

Tudelu :-))

Hei hei:)

Der var du jo! Tenkte på deg her om dagen, sikkert fordi jeg så du hadde skrevet noe på facebook:) Har blitt litt lite aktivitet her inne fra min side også, etter at de la om forumet, men jeg må si jeg savner glansdagene her inne. Guri så mye moro vi hadde det:)

Godt å høre at alt går så bra med deg og dine:) Spennende med tanker om en liten en til da, det har vi også, men blir i hvert fall et år til vi starter noen prøving da. Matheo er jo bare åtte mnd gammel, så vi får sjå:)

Håper du stikker innom igjen en gang du har tid:)

Selvfølgelig husker jeg deg - lenge siden sist nå ja.

Jeg er også lite her inne, meste bare for å titte. Selv om jeg er hjemme er det mye å henge fingrene i, særlig med en garasje som må grunnes og males.

Guttene skal begynne i bhg 3dager/uke fra 9.8. og jeg begynner å jobbe de samme dagene fra 1.8. Blir spennendes det.

Ønsker dere en fin ferie. Vi får besøk av min mor, stefar og lillesøster. Får se hva vi finner på, avhengig av været også.

Back
Topp