Å hjelpes.....

Nullenusken

Forumet er livet
Synes magen min har tatt helt av jeg....
Kan det være normalt å være stor når man er 10 uker?
Merker det ikke på den måten i hverdagen, så får helt sjokk når jeg ser ukebildene!

Dere ser bildet inne på magebildetråden og min bildetråd....
Sitter på mobil, så får desverre ikke linket eller lagt inn bildet her.

Synes du har en nydelig mage.[:)]
Alle får mage på forskjellig tidspunkt..
Å det kan være luft å vann involvert.
Så normalt aner jeg ikke.
jeg har så mye fra før jeg så her vises null å niks enda..
[:D][8D]

Synes du har fått en kjempefin babymage jeg...!!! [:)][:)]

Nydelig mage [:)] Jeg klarer ikke gå med jeans lenger, for jeg føler de presser alt for mye på magen. Så for meg går det bare i tights, som det sikkert kommer til å gjøre i en del mnd fremover [:)]

ORIGINAL: Hummingbird

Nydelig mage [:)] Jeg klarer ikke gå med jeans lenger, for jeg føler de presser alt for mye på magen. Så for meg går det bare i tights, som det sikkert kommer til å gjøre i en del mnd fremover [:)]

Jeg går med mamma-jeans, hehe....

Hvor får man tak i det? [:)] Hehe..

ORIGINAL: Hummingbird

Hvor får man tak i det? [:)] Hehe..

blant annet på h&m.... Er mange steder som selger mammaklær, men det er ofte dyrt da....
Jeg kjøpte mine på fretex til 50 kroner da, (står h&m på dem) og på butikken kan du legge på en null til somregel....
Finnes også flere som selger på nett, både brukt og nytt....

Må si at jeg syntes ikke den var sånn kjempe stor...Ved mine 3 svangerskap har jeg vørt større en det ved 10 uker...altså mye luft (oppblåst mage)
Og nå er jeg vel større en jeg noensinne har vært ved 9 uker....Og jeg var like tynn og flat som deg før jeg ble gravid nå...Men siden dette ikke var ålanlagt har jeg heller ikke bilde av det....[&o]
men veide 52 kg og er 1,59 høy...

Men er nok mye luft og tarmer og hormoner som er i sving i disse kroppene våres om dagen...Den ordentlige "baby" magen kommer ikke før etter uke 12 om en ikke venter mer en 1 barn vel og merke....Men moro og få litt mage før den tid...

For min del skjems jeg siden alle trur jeg er rundt 4-5 mnd på vei...SÅ her dekker jeg det til for kjente og ukjente...Hvertfall et par uker til...Men uansett hva jeg har på meg så er kulen der...[&o]

Som sagt før er jeg helt forelsket i magen din. He he. Den er nydelig! Men kjenner du kanten av livmoren, og hvor stopper den eventuelt?

ORIGINAL: sjanetta

Som sagt før er jeg helt forelsket i magen din. He he. Den er nydelig! Men kjenner du kanten av livmoren, og hvor stopper den eventuelt?

er usikker.... Hehe... Noen ganger synes jeg at jeg kjenner den, men så er jeg usikker på om det er "hardt nok".... Vet liksom ikke hva jeg skal kjenne etter!

Back
Topp