Å hjelpe meg!

HeltUtAvDetBlå

Andre møte med forumet
Da melder jeg meg inn her.. Tok en test i dag, og i følge terminkalkulatoren er jeg 6 + 3 i dag, med termin den 4 juli. Babyen er ikke planlagt, da jeg har gått på cerazette. Har 3 barn fra før på 1,5 år, 3 år og 5 år.. Veldig delte følelser, da jeg egentlig var bestemt på at det var stopp på 3 barn.. Men regner med at med tiden kommer jeg til å glede meg utrolig masse. Må nok bare la d få synke inn først tenker jeg..

Og forresten, Gratulere så masse til dere alle!! :) 
Er for lat til å gå innpå hvert enkelt innlegg for å gratulere.. :-P

GRATULERER :)
Det går nok ikke lange tiden før du fryder deg over spiren ;)

Gratulerer 
Ble selv gravid med cerazette, men glemte å ta pillen da :P
Og du skal nok se at du kommer til å glede deg masse over spiren, bare sjokket har roet seg :)

Gratulerer :)
Kjenner litt på følelsen selv om dagen. Her var det veldig planlagt og vi har bare ei i fra før, men synes allikevel det er litt skummelt :P

Det er faktisk 2 gangen jeg har blitt gravid på cerazette. Første gangen glemte jeg noen piller da vel og merke, men denne gangen har jeg ikke glemt noen. Men men.. 

Det jeg tenker mest på er barna jeg har fra før. Redd jeg ikke kommer til å få gitt dem den oppmerksomheten de fortjener.. Eldsta begynner på skole til høsten, og jeg er redd for at jeg ikke har nok energi til å følge opp alt. Og når dem begynner på skole er det jo så masse annet utenom også.. Men alt ordner seg for snille piker.. :)

Gratulerer så mye, det kommer sikkert til å gå kjempefint :)

Jada, ALT ordner seg for snille piker vet du ;)
Dette går nok kjempe bra skal du se :) Må ikke ta bekymringene på forskudd, er ikke alltid det blir slik man tror først :)

Back
Topp