Å herreguuuuud!!! Gikk forbi speilet nå.....

Xena

September 2013 <3
......og jeg ser jo ut som et vrak!!!!

:wtf

Hærrelighet, håret til alle kanter, mascara under øynene, bleik, nesten så jeg fikk sympatirynker i panna tilogmed....

Føler liksom at jeg ser ut som en sånn typisk husmor som egentlig bare har gitt blanke i alt, mangler bare den rosa plysj morgenkåpa, papliotter (skrives det forresten sånn....?) og kaffemugga i den ene hånda...

Happy Friday! Dette var virkelig et oppmuntrende syn.... :p

(JA, jeg er blitt hormonell og nærtagende.... hurra liksom.....) :help

Hehe du er nok nydelig vakker likevel. Stråååååler ;)

......og jeg ser jo ut som et vrak!!!!

:wtf

Hærrelighet, håret til alle kanter, mascara under øynene, bleik, nesten så jeg fikk sympatirynker i panna tilogmed....

Føler liksom at jeg ser ut som en sånn typisk husmor som egentlig bare har gitt blanke i alt, mangler bare den rosa plysj morgenkåpa, papliotter (skrives det forresten sånn....?) og kaffemugga i den ene hånda...

Happy Friday! Dette var virkelig et oppmuntrende syn.... :p

(JA, jeg er blitt hormonell og nærtagende.... hurra liksom.....) :help
Trodde et øyeblikk du beskrev meg der;)

:laughing001 :laughing002 :laughing025

nå knakk jeg totalt her.....

Det har vært meg unntatt i dag da jeg måtte ordne meg litt, så fikk en liten Boost i dag når jeg så at jeg fortsatt var vakker, og det er jeg sikker på at du og dere å er:)

Satser på å ta meg en dusj jeg og håper på et bedre resultat i speilet etter det :p

haha, akkurat som å se meg de dagene jeg ikke har vært på jobb.. bare at jeg går med et pladd over skuldrene i tilegg, fryser så gali :P hehe

Jeg syns jeg ser helt ok ut i speilet jeg... Så lenge jeg holder øynene mine lukket :S :p

Jeg er helt sikker på at alle dere september mammaer er like nydelige utenpå som dere er inni <3

Det gjorde underverker med en dusj altså :p

Back
Topp