Å herreguuud!!

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Unnskyld språket mitt men....
Åh! Jeg hadde nettopp mitt første knekkebrød med fersk leverpostei på, å det var akkurat som godteri-bedre!!! :D
Det er det jeg ofte spiser til hverdags på jobb i bhg, og nå har jeg jo vært SM i flere uker... Idag kjøpte jeg å spiste, og jeg sverger; jeg havnet i himmelen i 3 minutter :D

Mååååtte bare dele gleden over noe som smaker FANTASTISK!
Hva med dere? :D
Hva er din mat-ting? :)

Unnskyld språket mitt men....
Åh! Jeg hadde nettopp mitt første knekkebrød med fersk leverpostei på, å det var akkurat som godteri-bedre!!! :D
Det er det jeg ofte spiser til hverdags på jobb i bhg, og nå har jeg jo vært SM i flere uker... Idag kjøpte jeg å spiste, og jeg sverger; jeg havnet i himmelen i 3 minutter :D

Mååååtte bare dele gleden over noe som smaker FANTASTISK!
Hva med dere? :D
Hva er din mat-ting? :)
Hahaha know the feeling :D

Jeg har dilla på oransj julebrus (klarer å holde meg til en flaske i uka) og kjenner meg litt panisk ved tanken på at den forsvinner etter jul :O

Oransj julebrus er vel det samme som Ananasbrusen til Oskar Sylte kanskje? Den finnes litt av rundt om kring ivertfall! :)

Her går det i sild for tida. Har bare en sildebit på, er ikke såå glad i konsistensen og klarer ikke så mye, men den smaken er så god.

Knekkebrød med leverpostei har blitt min redning i morgenkvalmen! Loveit!<3 men jeg regner med jeg hater det snart:p

Sent from my iPad using BV Forum

Hehe, knekkebrød med leverpostei og et glass oboy var det beste jeg visste sist svangerskap :) Det var det som "reddet meg utav kvalmen". Denne gangen varierer det veldig, appelsin, epler, brødskrive med italiensk salat, skinke og agurk :) namnam!

Back
Topp